اخبار رمز ارز

وارث Van Eck برای راه اندازی استیبل کوین با حمایت شرکت سرمایه گذاری

نیک ون اک با حمایت کسب‌وکار محترم خانواده‌اش به سمت استیبل کوین‌ها روی آورده است.

آگورا، زاییده فکر ون اک و دریک ایوانز و جو مک‌گریدی، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، اخیراً 12 میلیون دلار سرمایه اولیه دریافت کرده است که توسط شرکت سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال Dragonfly رهبری می‌شود.

استیبل کوین آگورا که تحت یک شرکت دلاور با ناشر استیبل کوین مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا فعالیت می کند، فعلاً به طور انحصاری برای کاربران غیرآمریکایی ارائه می شود.

ون اک در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «تا زمانی که قانون فدرال برای استیبل کوین ها در ایالات متحده وجود نداشته باشد، ما عمدتاً روی مشتریان خارج از ایالات متحده تمرکز خواهیم کرد.

مانند همتایان خود، استیبل کوین های آگورا با پول نقد، اسناد خزانه داری ایالات متحده و قراردادهای خرید مجدد یک شبه پشتیبانی خواهند شد.

کایل داکروز، مدیر محصول دارایی‌های دیجیتال در VanEck، با تاکید بر اهمیت شفافیت و اعتماد در بازار استیبل کوین، گفت: «نیاز به وجود مؤسسات شفاف و قابل اعتماد برای مدیریت دارایی‌های این دلارهای دیجیتال است.» ذخایر آگورا

علی‌رغم تسلط شرکت‌های فعلی مانند تتر و USDC، ون اک فرصت زیادی برای آگورا می‌بیند تا جایگاه خود را بسازد. این شرکت قصد دارد از جذب مستقیم مشتری خودداری کند تا با صرافی‌های رمزنگاری تاسیس شده شراکت ایجاد کند. آگورا افزود که هیچ برنامه ای برای صدور توکن حکومتی ندارد.

ون اک بر تعهد آگورا به مشارکت های عادلانه تاکید کرد و ترتیبات تقسیم درآمد را با همکاران انتخاب کرد. برخلاف برخی از پروژه‌ها در بخش استیبل کوین، آگورا مستقیماً به دارندگان بازده یا درآمد پاداش نمی‌دهد.

مشارکت کنندگان برجسته در دور سهام عبارتند از General Catalyst و Robot Ventures.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا