اخبار رمز ارز

روند صعودی بیت‌کوین کش با افزایش سطح InQubeta با روندها در تضاد است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

بیت کوین کش با بیش از 100 درصد رشد افزایش می یابد، در حالی که پیش فروش رمزنگاری مبتنی بر هوش مصنوعی InQubeta 12.9 میلیون دلار افزایش می یابد که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران به سرمایه گذاری های آینده فناوری است.

تحلیلگران بر این باورند که خرید بیت کوین کش (BCH) این روزها یک سرمایه گذاری ارز دیجیتال خوب است زیرا قیمت آن اکنون بیش از 103 درصد در ماه گذشته و بیش از 32 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است، علیرغم اینکه اکثر سکه های رمزنگاری برتر در این دوره ضرر کرده اند. .

InQubeta (QUBE) نیز اخیراً رشد قابل توجهی داشته است زیرا پیش فروش آن وارد مرحله نهم شده است. این پروژه بیش از 12.9 میلیون دلار فروش توکن داشته است و قصد دارد فرصت های سرمایه گذاری هوش مصنوعی (AI) را در دسترس همه قرار دهد.

InQubeta پیشتاز است

نتیجه پیش‌فروش InQubeta نشان می‌دهد که چقدر سرمایه‌گذاران بر این باورند که اکوسیستم سرمایه‌گذاری که قصد ایجاد آن را دارد تهدیدی بزرگ برای کانال‌های سرمایه‌گذاری مرسوم خواهد بود. برخی از دلایل دیگری که باعث می شود سرمایه گذاران روی این سکه مالی غیرمتمرکز شرط بندی کنند عبارتند از توکنومیک منحصر به فرد آن و آینده بسیار درخشان صنعت هوش مصنوعی.

بیایید با جزئیات بیشتر به این عوامل نگاه کنیم:

1. رویکردی جدید برای سرمایه گذاری های هوش مصنوعی

تضمین ارزش سهام در استارتاپ های هوش مصنوعی می تواند برای کسانی که از روش های سنتی استفاده می کنند یک چالش باشد. این شرکت‌ها اغلب با الزامات خودسرانه‌ای عرضه می‌شوند که تنها ثروتمندترین و مرتبط‌ترین اعضای جمعیت جهان می‌توانند آن‌ها را برآورده کنند، همانطور که در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرشته‌ای وجود دارد که سرمایه‌گذاران را برای واجد شرایط بودن نیاز به ارزش بیش از یک میلیون دلار می‌کند.

فضای سرمایه گذاری InQubeta به عنوان جایگزینی برای این شرکت ها عمل می کند و سرمایه گذاری های هوش مصنوعی را با رویکرد سرمایه گذاری جمعی باز می کند که به شکل زیر است:

  • استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی به منطقه‌ای دسترسی پیدا می‌کنند که می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بسازند که جایگزین سهام شوند.
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری که توسط این شرکت‌ها فروخته می‌شوند به سکه‌های ERC20 تبدیل می‌شوند و به سرمایه‌گذاران حقوق صاحبان سهام و پاداش‌های دیگر می‌دهند.
  • بازار NFT جایی است که سرمایه‌گذاران به اطلاعات مربوط به شرکت‌های مختلف که در اکوسیستم جمع‌آوری سرمایه می‌کنند دسترسی پیدا می‌کنند و با خرید توکن‌هایشان در آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.
  • سرمایه گذاران همچنین می توانند با سایر کاربران در بازار تعامل داشته باشند و توکن های خریداری شده با آنها را معامله کنند.

2. Tokenomics

QUBE، سکه حاکمیتی InQubeta و ارز بومی، یک توکن کاهش تورم با سقف عرضه 1.5 میلیارد است. مالیات بر روی فعالیت های بازار برای کاهش بیشتر عرضه در گردش استفاده می شود.

کم بودن عرضه توکن QUBE باعث کمبود می شود که به افزایش قیمت ها کمک می کند. قیمت آن در حال حاضر 0.028 دلار است.

3. آینده روشن هوش مصنوعی

سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی از سال 2015 تا کنون 1000 درصد افزایش یافته است و بیش از 120 میلیارد دلار اکنون شرکت‌های موجود در این فضا را تامین مالی می‌کند. این رقم در مقایسه با 1.5 تریلیون دلاری که انتظار می‌رود تا سال 2030 به هوش مصنوعی هدایت شود، هنوز ناچیز است. این امر InQubeta را در مسیری قرار می‌دهد که از رشد تصاعدی برخوردار شود زیرا سرمایه‌گذاری‌هایی با دسترسی آسان برای سرمایه‌گذاران جهانی فراهم می‌کند.

BCH بزرگترین چرخه صعودی خود از سال 2022 را طی می کند

BCH نتیجه تفاوت در فلسفه بین توسعه دهندگان اصلی بلاک چین بیت کوین در مورد ارتقاء SegWit بود. قیمت های آن پس از سقوط 2022 برای مدت طولانی راکد بود، اما اکنون به نظر می رسد که آماده است تا بالاترین رکورد قبلی خود (ATH) را پس بگیرد.

قیمت کاردانو در ماه گذشته 15 درصد کاهش یافت

Cardano در شش ماه گذشته از برخی افزایش قیمت برخوردار بوده است، اما به اندازه سایر مراکز مالی غیرمتمرکز برتر مانند Solana (SOL) یا Ethereum (ETH) رشد نکرده است. با این حال، قیمت آن اخیراً سطح مقاومت 0.78 دلار را شکست و بالاتر از سطح حمایت 0.60 دلار معامله می شود.

نتیجه

QUBE، BCH، و ADA سکه‌های پیشرو برای سرمایه‌گذارانی هستند که به دنبال فرصت‌ها هستند. با پیش‌بینی برخی از تحلیلگرانی که جهش‌های بزرگ را پیش‌بینی می‌کنند، QUBE آماده است از بیشترین رشد برخوردار باشد.

برای اطلاعات بیشتر، از پیش فروش InQubeta دیدن کنید یا به انجمن های InQubeta بپیوندید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا