اخبار رمز ارز

ETF بیت کوین VanEck شاهد افزایش 1000 درصدی حجم روزانه در پیش بینی کاهش کارمزد است.

ETF بیت کوین ون اک در روز قبل از اینکه این شرکت قصد کاهش کارمزد را داشته باشد، 14 برابر حجم متوسط ​​روزانه خود افزایش یافت و هزینه ورودی را از 0.25% به 0.2% کاهش داد.

به گفته اریک بالچوناس از بلومبرگ، VanEck Bitcoin Trust ETF (HODL) بیش از 258 میلیون دلار حجم معاملات در 20 فوریه از 32000 معامله گر فردی داشت. بالچوناس خاطرنشان کرد که حجم و معامله گران VanEck بسیار بیشتر از میانگین اعداد صندوق جدید معامله شده در بورس این شرکت است.

من تا به حال ندیده ام که یک انفجار تجاری مردمی به این شکل از هیچ جا بیفتد.

اریک بالچوناس در X

بر اساس گزارش Yahoo Finance، بالاترین قیمت قبلی VanEck حدود 25 میلیون دلار بود که در 11 ژانویه، اولین روز معامله ETF بیت کوین در ایالات متحده ثبت شد. از آن زمان، VanEck در حجم و جریان خالص توسط BlackRock، Fidelity و Grayscale پیشی گرفته است.

با این حال، ناشر با کاهش کارمزدهای خود به سمت رقابتی ماندن حرکت کرده است. پرونده VanEck در SEC ایالات متحده نشان می دهد که هزینه کاهش یافته آن در 21 فوریه اعمال می شود و به شرکت اجازه می دهد تا کارمزدهای کمتری نسبت به BlackRock رهبر ETF BTC BTC ارائه دهد که 0.25٪ در کنار Fidelity هزینه دریافت می کند.

این شرکت همچنین ETF آتی بیت کوین خود را برای تجمیع منابع پیرامون آخرین پیشنهاد مبتنی بر رمزارز خود منحل کرد. VanEck همچنین 5٪ از سود HODL ETF خود را برای حمایت از توسعه دهندگان هسته بیت کوین اختصاص خواهد داد.

استراتژی مشابهی با ETF آتی اتریوم اجرا شد، زیرا ناشر 10 درصد از سود خود را به انجمن پروتکل اتریوم برای دهه آینده متعهد شد. VanEck همچنین یک نقطه معلق دارد که Ethereum ETF را در SEC ثبت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا