اخبار رمز ارز

چهارمین ایردراپ Optimism نزدیک به 41 میلیون دلار توکن توزیع کرد

شبکه Layer 2 Optimism چهارمین ایردراپ خود را با هدف قرار دادن هنرمندان وب 3 با توزیع سخاوتمندانه بیش از 10 میلیون توکن OP به ارزش تقریبی 40.8 میلیون دلار معرفی کرد.

هدف از این ابتکار، ارج نهادن به هنرمندانی است که خلاقیت را به بلاک چین آورده اند و مشارکت آنها را در اکوسیستم Optimism Collective بسیار مهم می دانند. طبق یک بیانیه رسمی، 22998 گیرنده تا 13 فوریه 2025 فرصت دارند تا توکن های خود را مطالبه کنند.

Optimism در صفحه ادعای خود اعلام کرد: “یک جامعه بزرگ به هنرمندان نیاز دارد.” “این ایردراپ به عنوان قدردانی از هنرمندان و توانایی آنها برای القای خلاقیت در بلاک چین عمل می کند. تلاش های شما برای موفقیت مجموعه خوش بینی بسیار مهم است.»

معیارهای واجد شرایط بودن ایردراپ بر اساس ایجاد هنر NFT در شبکه اصلی اتریوم (ETH) یا سوپرچین Optimism بین 10 ژانویه 2023 تا 10 ژانویه امسال بود.

پاداش‌ها بر اساس محبوبیت NFT‌های یک هنرمند محاسبه می‌شد که با هزینه‌های گاز متحمل شده در طول فعالیت‌های ضرب‌کاری یا معاملاتی تعیین می‌شد. به عنوان مثال، تولید گاز به ارزش 1 ETH در سوپرچین می‌تواند 5000 OP را برای سازنده کسب کند، با سقف 6000 OP در هر آدرس.

به‌علاوه، تخصیص توکن‌ها برای سازندگانی که معیارهای پاداش خاصی را دارند، مانند ایجاد قرارداد زودهنگام یا فعالیت‌های قابل توجه پس از راه‌اندازی، می‌تواند ۵۰ درصد افزایش یا یک و نیم برابر افزایش یابد.

آخرین ایردراپ از سه توزیع قبلی پیروی می کند که آخرین رویداد قبلی در سپتامبر 2023 با 19.4 میلیون توکن OP پرداخت می شود.

Optimism برنامه‌های خود را برای ایردراپ‌های آینده اعلام کرده است و تقریباً 560 میلیون توکن OP هنوز برای چنین رویدادهایی اختصاص داده شده است. استراتژی در حال انجام، به عنوان به اشتراک گذاشته شده است در پلتفرم رسانه اجتماعی X، هدف آن اصلاح مکانیسم‌های پاداش و تشویق مشارکت‌های مثبت در شبکه Optimism است.

از 20 فوریه، توکن OP با قیمت 4.08 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته اندکی افزایش یافته است. عرضه در گردش این توکن از مجموع عرضه 4.3 میلیاردی به 957.4 میلیون می رسد که نشان دهنده نقش رو به رشد در اکوسیستم Optimism و جامعه وب 3 گسترده تر است.

چهارمین <a href=ایردراپ Optimism تقریباً 41 میلیون دلار به صورت توکن توزیع کرد – 1″/>
نمودار 24 ساعته OP


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا