اخبار رمز ارز

معاملات STRK در صرافی‌های اصلی پس از 128 متر ایردراپ Starknet افزایش یافت

بسیاری از کاربران در حال فروش و مبادله توکن های STRK ایردراپ شده خود هستند، زیرا Starknet در عرض یک ساعت پس از شروع به اوج خود به 3.42 دلار رسید.

کاربران Airdropped از تبلیغات استارک نت پول دریافت کردند و بخش های زیادی از دارایی ها را در چندین صرافی فروختند. این توکن به دلیل تقاضای اولیه و نقدینگی تا 7 دلار در صرافی هایی مانند بایننس و کو کوین معامله شد.

داده ها از Lookonchain نشان می‌دهد که Flow Traders، یک ارائه‌دهنده نقدینگی محبوب، پنج میلیون توکن STRK را در ایردراپ دریافت کرد و 653000 دلار به قیمت 2.48 میلیون دلار فروخت. Nethermind، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحقیقاتی برای Starknet، 10.25 میلیون توکن STRK به ارزش حدود 23 میلیون دلار دریافت کرد. طبق داده های Etherscan، Nethermind تاکنون بیش از 700000 STRK فروخته است.

فروش غیرمنتظره نیست، زیرا ایردراپ ماه ها پیش بینی می شد و یکی از بزرگترین توزیع های توکن در سال های اخیر است. معمولاً معامله گران پس از راه اندازی اولیه توکن از بازار نوسان اولیه استفاده می کنند.

فروش اولیه بر نوسانات STRK تأثیر گذاشته است، زیرا این توکن نسبت به اوج قیمت خود در اوایل امروز تقریباً 44 درصد کاهش یافته است. خوش‌بینی قوی پیرامون عملکرد Starknet همچنان وجود دارد، زیرا ایردراپ امروز تنها اولین مرحله از طرح توزیع گسترده‌تر 700 میلیون توکن بود. شبکه جمع‌آوری لایه ۲ نیز از حمایت قوی جامعه توسعه‌دهندگان برخوردار است، زیرا هدف آن حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم و کاهش هزینه‌ها است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا