اخبار رمز ارز

الاستوس (ELA) پس از فهرست صرافی های ارزهای دیجیتال، 45 درصد افزایش یافت

Elastos (ELA)، توکن بومی پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز با هدف ایجاد یک اینترنت امن و مقیاس پذیر، افزایش قیمت قابل توجهی بیش از 45 درصد را تجربه کرد.

طبق آخرین گزارش ها، ELA با قیمت 5.14 دلار معامله می شد و حجم معاملات 24 ساعته آن شاهد افزایش قابل توجه 566 درصدی بود و به 22 میلیون دلار رسید. این افزایش قیمت و حجم معاملات، ELA را به موضوعات پرطرفدار در بازار ارزهای دیجیتال ایالات متحده سوق داده است.

الاستوس (ELA) پس از فهرست صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال 45 درصد افزایش یافت - 1
نمودار قیمت 24 ساعته ELA | منبع: CoinMarketCap

چندین تحول محوری به این افزایش قابل توجه قیمت نسبت داده شده است. قابل ذکر است، در 3 مارس، صرافی ارز دیجیتال Gate.io معاملات قرارداد دائمی ELA/USDT را با استفاده از USDT به عنوان حاشیه معرفی کرد، حرکتی که احتمالاً در تقویت فعالیت بازار ELA نقش داشته است.

این پلتفرم با افزودن به احساسات صعودی پیرامون Elastos، پیوستن معاون سابق رئیس‌جمهور Tencent را اعلام کرد، حرکتی که بر جذابیت فزاینده Elastos و موقعیت استراتژیک در بخش بلاک‌چین تأکید می‌کند. Elastos قبلاً با ارائه دهندگان خدمات ابری اصلی Alibaba Cloud و Tencent Cloud مشارکت داشته است و زیرساخت ها و قابلیت های شبکه خود را تقویت کرده است.

علاوه بر این، در 2 مارس، با یک پست X، Elastos ویژگی های منحصر به فرد توکن ELA را شرح داد. از جمله این ویژگی ها می توان به استخراج ادغام شده با بیت کوین، چرخه های نصف شدن، توکنومیک و سود سهام اشاره کرد.

رویکرد این پلتفرم به ELA اجازه می دهد تا از قدرت هش قابل توجه بیت کوین استفاده کند – تقریباً 50 درصد از بیت کوین، یعنی 293.69 EH/s. این نه تنها امنیت الاستوس را افزایش می دهد، بلکه بهره وری انرژی را نیز تضمین می کند.

علاوه بر این، توکنومیکس Elastos عرضه محدود 28.22 میلیون سکه را نشان می دهد که انتظار می رود سکه های نهایی تا دسامبر 2105 ضرب شوند. اصل کمیاب، مشابه بیت کوین، نقش مهمی در پیشنهاد ارزش توکن ایفا می کند.

فراتر از نکات فنی، Elastos در حال ایجاد بستری برای اینترنت امن تر و مقیاس پذیرتر است. هدف آن پشتیبانی از دارایی های دیجیتال، برنامه های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) و شبکه های تبادل داده ایمن با ELA در هسته آن است. قابلیت این پلتفرم برای استخراج ادغام شده با بیت کوین، امنیت و کارایی آن را بدون نیاز به منابع اضافی افزایش می دهد.

این پلتفرم از نظر پیشرفت های فنی نیز با تیم هایی مانند BeL2 کار بر روی پروتکل لایه 2 بیت کوین که قراردادهای هوشمند EVM را قادر می سازد تا بدون نیاز به پل زدن مستقیم روی بیت کوین اجرا شوند. به طور همزمان، تیم شهر Ela در حال ایجاد یک بازار غیرمتمرکز مدیریت حقوق دیجیتال (dDRM) برای تجارت محتوا است که نویدبخش راه های جدیدی برای تجارت داده است.

Elastos با ادغام داده های Zero-Knowledge Proof (ZKP) از طریق Oracle BTC، در حال تبدیل بلاک چین های سازگار با EVM به لایه های بیت کوین Layer2 است. این حرکت بیت کوین را از یک ذخیره ارزش بالا می برد و آن را به عنوان یک لایه اساسی برای برنامه های کاربردی مبتنی بر بیت کوین ایجاد می کند، که نشان دهنده یک پیشرفت هیجان انگیز در فضای بلاک چین است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا