اخبار رمز ارز

سکه جدید Fezoo سرمایه گذاران Ripple و Cardano را جذب می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

قابلیت‌های فزو کوین جدید (FEZ) در حال حاضر برای بسیاری از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال جذاب است. با وجود اینکه Fezoo در مرحله پیش فروش خود قرار دارد، سرمایه گذاران را از انتخاب های سنتی مانند ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) جذب می کند.

تحلیلگران معتقدند که Fezoo برای موفقیت قابل توجهی در بازار آماده است. ریپل، کاردانو و حرکت اخیر آنها در نمودارهای بازار و همچنین Fezoo را بررسی خواهیم کرد.

ریپل مدام در حال کاهش است

ریپل یک نام برجسته در بازار ارزهای دیجیتال بوده است. این یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان است. CoinMarketCap با ارزش بازار 33.26 میلیارد دلار، سکه را به عنوان ارز دیجیتال شماره 6 با ارزش بازار رتبه بندی می کند.

قیمت فعلی یک توکن ریپل حدود 1.30 درصد کمتر از یک سال پیش است. ریپل با قیمت 0.607 دلار به فروش می رسد که حدود 2.75 درصد کمتر از 7 روز پیش است.

دارندگان ریپل (XRP) امیدوارند به زودی یک چرخش ایجاد شود، در حالی که تحلیلگران معتقدند که ریپل (XRP) هنوز می تواند تا 0.500 دلار کاهش یابد.

کاردانو در هفته گذشته سقوط می کند

کاردانو با قیمت 0.666 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 10.62 درصدی در هفته گذشته است. هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار همچنان 12.32 درصد نسبت به 30 روز قبل رشد دارد، اما کاهش اخیر آن شک و تردیدهایی را در بین سرمایه گذاران ایجاد می کند که آیا کاردانو یک چرخش نزولی داشته است یا خیر.

کارشناسان بر این باورند که کاردانو قبل از هر گونه بازگشتی به حدود 0.500 دلار سقوط خواهد کرد. ارزش بازار کاردانو در حال حاضر 23.7 میلیارد دلار و حجم معاملات 7 روزه 5.98 میلیارد دلار است.

Fezoo پلتفرم جدید مبادلات غیرمتمرکز است

نام جدیدی در بخش مبادلات غیرمتمرکز وجود دارد و نه تنها کاربران، بلکه سرمایه گذاران هستند که به دنبال کسب سودهای کلان قبل از پایان سال هستند.

Fezoo، کاربران تصمیم می‌گیرند که چه زمانی می‌خواهند وجوه خود را برداشت کنند و فوراً در اختیار آنها قرار می‌گیرد. کارمزدهای معاملاتی روی پلتفرم به میزان قابل توجهی کمتر از سکوهای صرافی سنتی است.

کاربران داخلی DEX جدید با کمترین استرس ممکن. با حذف نیاز به KYC، Fezoo تجربه یکپارچه ای را در راه اندازی حساب های خود به کاربران ارائه می دهد. تنها چیزی که از آنها خواسته می شود آدرس ایمیل و نام کاربری آنها است.

Fezoo در حال حاضر در مرحله اول پیش فروش خود است و یک توکن به قیمت 0.013 دلار به فروش می رسد. این بدان معناست که سرمایه گذاران فرصتی زودهنگام برای خرید پروژه قبل از افزایش قیمت دارند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا