اخبار رمز ارز

حجم تراکنش های Base پس از به روز رسانی Dencun سر به فلک می کشد

حجم تراکنش های روزانه Base در 16 مارس به دنبال راه اندازی Dencun به 2 میلیون افزایش یافت.

طبق داده‌های Dune، در 13 مارس، پس از انتشار به‌روزرسانی Dencun، تعداد تراکنش‌های روزانه در شبکه Base از مرز 2 میلیون گذشت و پنج برابر شد.

حجم تراکنش های Base پس از به روز رسانی Dencun سر به فلک می کشد - 1
منبع: Dune

قبل از به روز رسانی، به طور متوسط، کاربران شبکه Base روزانه حدود 440000 تراکنش انجام می دادند، اما در 16 مارس، این رقم به بیش از میلیون ها رسید و همچنان در حال رشد است. تعداد کاربران جدید نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در 16 مارس، 666866 آدرس جدید در شبکه Base ظاهر شد که 3200% افزایش در میانگین قبل از به روز رسانی Dencun بود.

به طور متوسط، کاربران پایه شاهد کاهش بیش از 60 درصدی کارمزد تراکنش ها بوده اند. با این حال، این موضوع برای سایر شبکه‌های لایه ۲ مبتنی بر اتریوم نیز صادق است. در حال حاضر، 1.46 میلیارد دلار در شبکه Base مسدود شده است – ششمین نتیجه در بین راه حل های لایه 2. بلاک چین های Arbitrum و Optimism با سرمایه کل 23 میلیارد دلار همچنان پیشرو هستند.

حجم تراکنش های Base پس از به روز رسانی Dencun - 2 افزایش می یابد
منبع: L2Beat

انتظار می رود Dencun به طور قابل توجهی هزینه های تراکنش را برای شبکه های لایه 2 کاهش دهد و بهبودهای حیاتی را برای افزایش مقیاس پذیری اتریوم ارائه کند. مقیاس بندی و عملکرد بهینه خواهد شد و تجربه کارآمدتر و کاربر محور را نوید می دهد.

ویژگی هایی مانند بهبود پردازش تراکنش ها، کاهش هزینه های گاز و افزایش توان عملیاتی برای بهبود کارایی و دسترسی به پلتفرم اتریوم معرفی شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا