اخبار رمز ارز

توکن‌های با مضمون گربه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهند، زیرا MEW در نمودار سکه‌های میم پیشرو است

از آنجایی که سکه های میم سولانا همچنان بر بازار گاو نر تسلط دارند، معامله گران به سمت جایگاه جدیدی از توکن های با مضمون گربه سوق می یابند.

ارزش بازار میم کوین امروز 9 درصد افزایش یافته و به نزدیک به 70 میلیارد دلار رسیده است. در این بخش، ارزش بازار سکه‌های میم سولانا امروز بیش از 20 درصد افزایش یافته و از 8 میلیارد دلار فراتر رفته است.

با این حال، برترین برنده‌ها در بازار میم کوین امروزه محبوب‌ترین توکن‌ها مانند DOGE، SHIB، BONK یا حتی WIF نیستند که به بالاترین حد خود رسیده‌اند. درعوض، این دسته جدیدی از توکن‌های با تم گربه است.

Cat in a Dogs World (MEW)، یکی از جدیدترین توکن‌های میم گربه مبتنی بر Solana، پس از عرضه در اوایل این هفته، امروز 110 درصد افزایش یافت. تنها در عرض 48 ساعت پس از معامله، این توکن به ارزش بازار 200 میلیون دلاری رسید.

Lookonchain می‌گوید چندین معامله‌گر اولیه با MEW میلیون‌ها دلار به دست آورده‌اند و شروع به معامله با 30 SOL کرده‌اند. یک معامله گر یک سرمایه گذاری 6000 دلاری را در چند ساعت به 530000 دلار تبدیل کرد. به نظر می رسد که هیاهوی MEW در حال تغییر علایق است، زیرا علاقه مندان به میم کوین دائماً به دنبال پیش فروش امیدوارکننده بعدی در بازار صعودی هستند.

افزایش علاقه به میم کوین ها عملکرد بازار سولانا را افزایش می دهد، زیرا آلتکوین در ماه مارس نزدیک به 70 درصد افزایش یافت.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا