اخبار رمز ارز

دادگاه بریتانیا ۷.۶ میلیون دلار از دارایی های کریگ رایت را مسدود کرد

یک دادگاه بریتانیایی 7.6 میلیون دلار از دارایی‌های کریگ رایت را مسدود کرده است و عملاً مانع انتقال وجوه او به خارج از کشور شده است.

یک حکم قانونی در اوایل ماه جاری نشان داد که رایت برخلاف ادعاهای قبلی خود، ساتوشی ناکاموتو، خالق مستعار بیت کوین نیست.

قاضی جیمز ملور ریاست دادخواستی را که توسط اتحادیه اختراعات باز کریپتو آغاز شده بود (COPA). قاضی به این نتیجه رسید که رایت بیت کوین را اختراع نکرد، وایت پیپر اصلی بیت کوین را ننوشت، یا نسخه های اولیه نرم افزار بیت کوین را توسعه نداد.

متعاقبا، رایت به خانه شرکت های بریتانیا در مورد انتقال سهام شرکت خود، RCJBR Holding، به DeMorgan، یک نهاد مستقر در سنگاپور، اطلاع داد.

تصمیم برای مسدود کردن دارایی‌های رایت، که در قضاوت اخیر به اشتراک گذاشته شده توسط صندوق دفاع قانونی بیت‌کوین به تفصیل شرح داده شده است، با هدف تامین حدود 6.7 میلیون پوند هزینه‌های قانونی متحمل شده توسط COPA است. اسناد دادگاه نشان می دهد که انجماد مانع از اتمام منابع رایت می شود. قاضی ابراز نگرانی کرد که رایت ممکن است برای جلوگیری از هزینه های پرونده، دارایی های خود را به خارج از ساحل منتقل کند.

رایت قبلاً تلاش کرده بود در ژانویه اختلاف با COPA را خارج از دادگاه حل و فصل کند تا از هزینه های حقوقی فزاینده دور شود، پیشنهادی که COPA رد کرد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا