اخبار رمز ارز

Pullix در BitMart، Klaytn و XRP در حال مبارزه برای کشش است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Pullix (PLX) قصد دارد در BitMart، یک صرافی متمرکز، فهرست شود. در همین حال، تحلیلگران انتظار دارند که Klaytn (KLAY) و XRP در هفته‌های آینده افزایش یابند.

مجموعه Pullix برای فهرست BitMart

Pullix با افزودن صرافی BitMart به مجموعه صرافی‌هایی که توکن در آن معامله می‌شود، چرخ‌های راه‌اندازی خود را به راه انداخته است.

پیش از این، Pullix فهرست خود را در CoinGecko، وب‌سایت محبوب جمع‌آوری داده‌های رمزنگاری تایید کرده است. این پروژه تاکنون بیش از 7 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. PLX در حال حاضر 250٪ افزایش یافته است، در حال حاضر با 0.14 دلار معامله می شود.

پولیکس، یک صرافی ترکیبی تجارت برای کسب درآمد است که هدف آن افزایش تجربه معاملاتی است. این شرکت قصد دارد با ادغام بهترین ویژگی‌های صرافی‌های DeFi و CeFi به این هدف دست یابد.

به عنوان یک صرافی تجارت برای کسب درآمد، کاربران می توانند زمانی که سکه ها را در استخر نقدینگی قفل می کنند، درآمد غیرفعال کسب کنند.

برخلاف دیگر پلتفرم‌های CEX، Pullix نیازی به ارسال اطلاعات شخصی قبل از معامله ندارد.

کلایتن می افتد

قیمت Klaytn در هفته گذشته 8 درصد کاهش یافت. در همین حال، متریک بازار توکن در 30 روز گذشته رشد 11 درصدی را نشان می دهد. این بدان معناست که روند صعودی اولیه نشانه ها در ماه گذشته شکسته شده است.

در حالی که سرمایه گذاران امیدوار به افزایش مجدد قیمت برای این توکن هستند، حجم معاملات Klaytn که در هفته گذشته رو به کاهش بوده است، ممکن است پیش بینی احساسات صعودی را در این مدت دشوار کند.

در همین حال، بر اساس پیش بینی ها، این توکن می تواند تا 0.61 دلار در سال 2024 افزایش یابد.

ارزش بازار XRP به زیر 30 میلیارد دلار می رسد

ارزش بازار XRP زیر 30 میلیارد دلار است.

با این حال، قیمت ها از ابتدای سال بیش از 8 درصد و نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش یافته است.

با توجه به اینکه حجم معاملات توکن در حال نوسان است، باید دید که آیا XRP می تواند دور دیگری از حرکت صعودی را ایجاد کند یا خیر.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا