اخبار رمز ارز

بهمن و ترون در حال تنوع بخشیدن به نمونه کارها با DeeStream

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

هیچ چیز مانند خرید زودهنگام یک توکن امیدوارکننده، سود در بازار کریپتو را تضمین نمی کند. اکثر سرمایه گذاران رمزارز اهمیت سرمایه گذاری اولیه را می دانند و به طور مداوم در حال تحقیق برای یافتن بهترین توکن های جدید هستند. حتی دارندگان سودآورترین ارزهای دیجیتال همیشه به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید هستند.

دارندگان Avalanche (AVAX) و Tron (TRX) در حال کاوش در بازار هستند و به دنبال تنوع بخشیدن به سبد ارزهای دیجیتال خود هستند. بیشتر به DeeStream و رمز آن، DST نگاه می کنند.

دارندگان بهمن در DeeStream دو برابر می شوند

برای مدت طولانی، سرمایه‌گذاران Avalanche به دنبال آلت‌کوین‌های پایدارتر بوده‌اند.

علیرغم افزایش ارزش مناسب AVAX در سال گذشته، سکه اخیراً برخی از علائم بی ثباتی را نشان داده است. بهمن در هفته گذشته 11.92 درصد کاهش یافته است.

همانطور که سرمایه گذاران متنوع می شوند، DeeStream کنترل مالی، امنیت و سودآوری را ارائه می دهد که Avalanche و سایر توکن های رمزنگاری نمی توانند.

DeeStream، یک پلتفرم استریم وب 3، از مدل بلاک چین غیرمتمرکز خود استفاده می کند تا به خریداران رمز خود کنترل جمعی کل پلتفرم را بدهد.

DeeStream همچنین از یک مدل تقسیم درآمد استفاده می‌کند که تضمین می‌کند سرمایه‌گذاران بخشی از سود خود را مشروط به تعداد توکن‌هایی که می‌خرند و مدت نگهداری آن توکن‌ها را دریافت می‌کنند.

دارندگان Tron به DeeStream متمایل می شوند

دارندگان Tron کاملاً شیفته DeeStream هستند.

این پلتفرم ویژگی های وب 3 را با استریم ادغام می کند تا یک شبکه کاملاً جدید ایجاد کند.

ترون در هفته گذشته 6.33 درصد رشد داشته است.

DeeStream می درخشد

DeeStream در حال حاضر در مرحله اول پیش فروش است و دارندگان Avalanche و Tron را جذب می کند.

در این مرحله، DST 0.035 دلار معامله می شود.

DeeStream قصد دارد بعد جدیدی از نوآوری را به جهان نشان دهد. این نشان می دهد که هیچ مانعی برای وب 3 و فناوری های بلاک چین وجود ندارد.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا