اخبار رمز ارز

بلک راک و فیدلیتی پیشتاز مسابقه ETF بیت کوین میلیارد دلاری هستند

[ad_1]

SEC تعداد انگشت شماری ETF بیت کوین را تایید کرد، اما وجوه دو ناشر خاص سر و صدا بالاتر از لات هستند در حالی که GBTC گری اسکیل باعث کاهش جریان خروجی می شود.

ورود 1.9 میلیارد دلار و 1.6 میلیارد دلار به ترتیب ETF بیت کوین (BTC) از BlackRock و Fidelity را تأیید کرد. آنها صادرکنندگان غالب از سبدی متشکل از 10 مدیر دارایی هستند که برای فهرست محصولات توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تأیید شده اند.

شرکت بومی کریپتو Bitwise و ARK 21Shares با حمایت کتی وود، لیگ‌هایی را پشت سر دو پیشتاز دنبال کردند. هر دو ورودی بیش از 500 میلیون دلار ثبت کردند.

داده‌های بلومبرگ در 24 ژانویه نشان می‌دهد که صندوق بیت‌کوین با منشأ عاقلانه Fidelity (FBTC) و BlackRock iShares Bitcoin Trust (IBIT) 70 درصد از کل ورودی‌ها به محصولات قابل معامله در بورس بیت‌کوین را تشکیل می‌دهند.

ETFهای بلک راک و فیدلیتی همچنین دو مورد از سریع‌ترین ETF‌هایی هستند که تاکنون به یک میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) دست یافته‌اند که احتمالاً به دلیل حضور آنها در وال استریت به عنوان برخی از بزرگترین شرکت‌های مالی در جهان است.

در همین حال، کمتر از دو هفته پس از تصویب مناقصه SEC، نزدیک به 4 میلیارد دلار از بیت کوین تراست (GBTC) Grayscale خارج شد. محصول Grayscale هنوز هم بزرگترین ETF بیت کوین در بازار است که بیش از 20 میلیارد دلار سرمایه بازار و بیش از 500000 بیت کوین در اختیار Coinbase دارد.

بر اساس گزارش LookOnChain، ارائه دهنده تجزیه و تحلیل بلاک چین، از 11 ژانویه، زمانی که معاملات ETF های نقطه ای آغاز شد، Grayscale حدود 93700 بیت کوین به ارزش تقریبی 3.9 میلیارد دلار به کیف پول های Coinbase Prime ارسال کرده است.

به نظر می‌رسد که جریان‌های خروجی عظیم فشار فروش را بر بیت‌کوین القا کرده است، زیرا توکن‌ها برای مطابقت با تقاضای بازخرید نقد می‌شوند.

کارمزد ETF 1.5% Grayscale که بالاترین میزان در بین هر صادرکننده دیگری است، شک و تردید را به خود جلب کرد. این بالاترین کارمزدی است که هر صادرکننده برای این ETF های بیت کوین نقطه ای دریافت می کند، اما مدیر عامل Grayscale، Michael Sonnenshein از تصمیم شرکت خود برای کاهش اندکی هزینه 2٪ قبلی حمایت کرد.

Sonnenshein گفت ETF شرکتش بزرگترین، نقدترین و قدیمی ترین ETF BTC در بازار است. این مدیر اجرایی اضافه کرد که سایر ناشران، که تازه وارد صحنه شده‌اند، کارمزدهایی را تا 0.21 ارسال کردند تا سرمایه‌گذاران را در یک بازار بسیار رقابتی جذب کنند.

ما را در Google News دنبال کنید



[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا