اخبار رمز ارز

BlackRock به دنبال خرید بیشتر ETF بیت کوین است

غول سرمایه گذاری بلک راک درخواست جدیدی را برای خرید بیشتر ETF بیت کوین (BTC) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده است.

طبق یک پرونده به روز شده در وب سایت تنظیم کننده، بلک راک می خواهد برای صندوق فرصت های درآمد استراتژیک خود، ETF های بیت کوین بیشتری خریداری کند.

صندوق ممکن است سهامی را در محصولات قابل معامله در بورس (“ETP”) که به دنبال انعکاس عملکرد کلی قیمت بیت کوین با نگهداری مستقیم بیت کوین (“ETPs بیت کوین”) است، از جمله سهام یک ETP بیت کوین تحت حمایت یک شرکت وابسته صخره سیاه.”

بایگانی بلک راک

صندوق بلک راک که تحت نماد IBIT فهرست شده است، در حال حاضر بهترین صندوق در بازار در نظر گرفته می شود. حدود نیمی از کل حجم معاملات نقدی BTC-ETF در بازار را تشکیل می دهد. بر اساس داده های 5 مارس، حجم معاملات BlackRock IBIT به 2.4 میلیارد دلار و دارایی های تحت مدیریت (AUM) از 11 میلیارد دلار فراتر رفت.

سرنوشت یک ETF اتریوم (ETH) ناشناخته باقی مانده است. در 4 مارس، SEC دوباره تصمیم خود را در مورد درخواست صدور Ethereum-ETF ارائه شده توسط BlackRock در نوامبر 2023 به تعویق انداخت. کمیسیون گفت که تجزیه و تحلیل بیشتری از تغییر قانون پیشنهادی انجام خواهد داد تا تعیین کند که آیا با قانون اوراق بهادار مطابقت دارد یا خیر. که از جمله مقررات ملی مبادله اوراق بهادار را وضع می کند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا