اخبار رمز ارز

بایننس تحقیقاتی را در مورد اتهامات مربوط به تجارت داخلی BOME آغاز کرد

صرافی کریپتو بایننس اخیراً از آغاز تحقیقات دقیق در مورد ادعاهای مربوط به Book of Meme (BOME)، یک میم کوین مبتنی بر Solana خبر داده است.

این اقدام در پاسخ به ادعاها و بحث‌های جامعه در مورد تجارت داخلی احتمالی مرتبط با حادثه “انبار موش BOME” انجام شد. مبادله یک بیانیه رسمی در پلتفرم X بر تعهد خود به عدالت و شفافیت بازار تاکید می کند و بر شروع فوری یک تحقیق داخلی پس از این اتهامات تاکید می کند.

اعلامیه Binance نشان داد که این تحقیقات به دلیل نگرانی در مورد معاملات داخلی بالقوه مربوط به BOME آغاز شده است. هدف ارزیابی دخالت پرسنل Binance در این موضوع بود. با این حال، یافته های تحقیقات اولیه Binance گزارش داد که فرد مورد نظر هیچ ارتباطی با صرافی ندارد.

علاوه بر این، بایننس از افرادی که اطلاعاتی در مورد هر گونه تخلف، از جمله تجارت داخلی یا فساد مربوط به فهرست ارزها دارند، خواسته است تا چنین حوادثی را گزارش کنند. صرافی متعهد شده است که برای گزارش‌های تایید شده بین 100000 تا 5 میلیون دلار پاداش ارائه کند و در عین حال ناشناس بودن افشاگران را تضمین کند.

علاوه بر این، صرافی تعهد خود را به انجام تحقیقات جامع در مورد اتهامات سوء رفتار در پرونده تجارت داخلی BOME تکرار کرده است و پذیرای بازخوردهای جامعه کاربران خود است.

این توسعه پس از افشای تصمیم بایننس برای فهرست BOME، از جمله جفت‌های معاملاتی خاص مانند BOME/BTC، BOME/USDT، BOME/FDUSD، و BOME/TRY، از 16 مارس در ساعت 12:30 UTC انجام شد. قابل ذکر است که هزینه لیست 0 BNB به عنوان نمایشی از پشتیبانی از گنجاندن نماد میم در پلتفرم تعیین شده است.

بایننس همچنین قرارداد دائمی USDS-M BOME را در پلتفرم آتی خود با گزینه های اهرمی تا 50 برابر معرفی کرده است. پس از اعلام فهرست، ارزش BOME با 345 درصد افزایش در 16 مارس به 0.02703 دلار رسید و حجم معاملات آن با افزایش 262 درصدی به 3.8 میلیارد دلار رسید. این امر، BOME را در رتبه نهم در میان ارزهای دیجیتال پرمعامله قرار داد. از زمان معرفی به بازار در 14 مارس، BOME شاهد افزایش فوق‌العاده بیش از 39000 درصدی نسبت به پایین‌ترین حد خود بوده است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا