اخبار رمز ارز

اتریوم از 4000 دلار عبور کرد. پیش فروش Pushd تساوی LTC، دارندگان TRX

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در بازار پویا رمزارز، اتریوم از مرز 4000 دلار فراتر رفت و توجه بیشتر را به خود جلب کرد، در حالی که پیش فروش Pushd شروع به جذب سرمایه گذاران از لایت کوین و ترون می کند که نشان دهنده تغییر بالقوه در تمرکز سرمایه گذاران به سمت پلتفرم های جدید است.

بازار کریپتوها نسبت به اتریوم (ETH) که توانسته بیش از 4 هزار دلار معامله کند، در حال حرکت است. اتریوم پیش از رسیدن به قیمت بالای 4 هزار دلار، تقریباً حدود 3.4 هزار دلار معامله می شد. به طور مشابه، لایت کوین (LTC) ممکن است به قیمت 100 دلار نیز برسد زیرا نشانه هایی از افزایش در روزهای آینده را نشان داده است. با این حال، ترون (TRX) در حال کاهش است. با معامله با 0.12 دلار، دارندگان Tron ممکن است ضرر بیشتری نسبت به سود دریافت کنند.

در میان روند اتریوم، تجارت الکترونیک Pushd (PUSHD) در حال افزایش است. Pushd صاحبان بیشتری را حتی از ارزهای دیجیتال اصلی جذب کرده است. با ثبت نزدیک به 30 هزار ثبت نام، مرحله 6 Pushd به تازگی آغاز شده است و انتظار می رود سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند.

اتریوم سرفصل های بیشتری در بازار دارد

به نظر می رسد که اتریوم غول پیکر صاحب لحظه ای است که به قیمت بالای 4000 دلار رسیده است. اتریوم به این زودی متوقف نمی‌شود زیرا تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که کوین کریپتو همچنان بالاتر خواهد رفت و احتمالاً در مدت کوتاهی به ۵ هزار دلار خواهد رسید. طرفداران و دارندگان آن نیز خوشبین هستند که اتریوم به تازگی شروع به کار کرده است و در آینده یک سود واقعی خواهد بود.

نه تنها ارز دیجیتال اتریوم به خوبی کار می کند، بلکه جذابیت بیشتری را برای بلاک چین به خود جلب کرده است. بلاک چین اتریوم به یک انتخاب برتر برای بسیاری از توسعه دهندگان تبدیل شده است.

دارندگان لایت کوین سود بیشتری کسب خواهند کرد

مانند اتریوم، دارندگان لایت کوین سودهایی را به دست خواهند آورد زیرا سکه افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. اکنون لایت کوین با قیمت 97 دلار به فروش می رسد و احتمالاً در هفته آینده به 100 دلار و بیشتر خواهد رسید. دارندگان در مقابل امیدوارند که لایت کوین امسال به قیمت قابل توجه تری برسد.

لایت کوین از بلاک چین بیت کوین ایجاد شد. اگرچه لایت کوین مقیاس پذیری بیشتری نسبت به بیت کوین ارائه می دهد، اما هنوز هم بسیار پایین تر از بیت کوین است. با این حال، دارندگان به جنبه روشن لایت کوین نگاه می کنند و انتظار دارند که روزی مانند بلاک چین بیت کوین برجسته شود.

ترون تقلا می کند تا روی پاهای خود بایستد

متأسفانه Tron در حال کاهش است و در حال حاضر با 0.12 دلار معامله می شود. ترون به دارندگان نشانه‌هایی مبنی بر عقب‌نشینی از پای خود نشان نداده است که دارندگان را مجبور کرده است به دنبال جایگزین‌های بهتری مانند Pushd با آینده روشن‌تر باشند. Pushd می تواند تغییر دهنده بازی برای دارندگان Tron باشد.

پیش فروش تجارت الکترونیک Pushd فروش خوبی دارد

Pushd یک پلت فرم تجارت الکترونیکی است که توجه دارندگان مختلف در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. به طور مشابه، Pushd اعتماد خریداران و فروشندگانی را که می‌خواهند از این پلتفرم در زمان راه‌اندازی نهایی استفاده کنند، جلب کرده است. در نهایت، Pushd رقابت سختی برای بازارهای برتر آنلاین خواهد بود.

ارز دیجیتال Pushd توسط تحلیلگران پیش بینی می شود که یک سکه سودآور باشد. در نتیجه، دارندگان شرکت هایی مانند Tron شروع به خرید سریع در پیش فروش کرده اند. به عنوان یک جایزه، Pushd به دارندگان توکن پیش فروش اجازه می دهد تا از هزینه های ایجاد شده از پلت فرم درآمد کسب کنند.

برای آشنایی بیشتر با پیش فروش پوشد به سایت پوشد مراجعه کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا