بازی و گیم

بازی Plant vs Undead چیست؟ ویژگی ها ، توکنومیکس و پیش بینی قیمت

فهرست مطالب

 شباهت Plant vs Undead با Plants vs Zombies

 Plant vs Undead (PVU) چگونه کار می کند؟

ویژگی های منحصر به فرد Plant vs Undead

استفاده از توکن های PVU

 ارز بازی

 تبادل ارز با سایر کاربران

 توکنومیکس Plant vs Undead

 قیمت  ارز بازی Plant vs Undead

 پیش بینی قیمت و چشم انداز آینده بازی Plant vs Undead

 

Plant vs Undead  از دیگر بازیهای  دنیای رو به رشد NFT است.  گیمرها باید دانه ها و گیاهان را از بازار درون بازی با استفاده از توکن های PVU تهیه کنند.  از آنجا که هیچ سرمایه گذاری اولیه ای در این بازی وجود ندارد ، گیمرهای جدید باید از باغبان های “رایگان بازی” استفاده کنند تا در طول زمان دارایی (گیاهان) خود را افزایش داده و رشد دهند.

شباهت Plant vs Undead با Plants vs Zombies

 بازی Plant vs Undead با بازی Plants vs Zombies شباهت زیادی دارد.  کاربران تلفن های هوشمند که Plants vs Zombies یا هر نسخه دیگر آن را بازی کرده اند ، به سرعت با Plant vs Undead سازگار می شوند ، زیرا هر دو بازی از یک مفهوم استفاده می کنند.

 سازندگان Plant vs Undead تشخیص میدهند مخاطبان آنها گیمرهایی هستند که بازی های مشابهی مانند Plants vs Zombies  را انجام داده اند ، پس از بازی مشابه ان  لذت میبرند.

 گیم پلی PvZ و PVU بر اساس نبرد سرگرم کننده و ترسناک بین گیاهان و زامبی ها است.  گیاهان در یک مزرعه پهن شده و زامبی ها از انتهای دیگر حمله می کنند.  هدف گیاهان این است که به زامبی ها حمله کنند و اجازه ندهند به طرف دیگر برسند.  اگر زامبی ها (undead) مقدار مشخصی از دفعات (معمولاً بین 3-5) به طرف دیگر برسند ، گیمر بازی را می بازد.

 Plant vs Undead  چگونه کار می کند؟

 حالا بیایید با یک داستان فانتزی ، وارد گیم پلی PVU شویم.  ” سیاره ی گیاهان ” یک جهان فانتزی است که زمانی مکانی عالی برای گیاهان و حیوانات بود.  با این حال ، یک روز زامبی ها از طریق شهاب سنگ ها روی کره زمین آمدند و این حالت مانند یک بیماری شروع به گسترش کرد.  “دانه ها” تنها امید برای این سیاره بودند که به گیاهانی با توانایی های خاص تبدیل می شود و با زامبی ها مبارزه می کردند.  ماموریت گیاهان حفاظت از خانه درختان مادر است زیرا اگر مردگان (زامبی ها) به زمین برسند ، کره زمین برای همیشه از بین می رود.

 این بازی در مجموع شش گیاه اصلی و یک درخت مادر را در اختیار گیمر قرار می دهد.  این اقلام رایگان بوده و در همه حالت ها قابل استفاده است.  برای خرید دانه ها و گیاهان قوی تر و منحصر به فرد ، کاربران باید توکن های PVU بازی را به دست آورند و از بازار خرید کنند.

 در هر بازی چندین دور وجود دارد و در هر دور یک گیمر می تواند از هشت گیاه منحصر به فرد و یک درخت مادر استفاده کند.  یک استراتژی اساسی که یک گیمر جدید می تواند دنبال کند این است که مطمئن شود گیاهان با هم افزایی یکسان در مجاورت یکدیگر نگهداری می شوند ، زیرا این حرکت قدرت حمله گیاهان را افزایش می دهد.  هنگامی که گیاهان با موفقیت یک زامبی را می کشند ، پاداشی در قالب انرژی دریافت می کنند که می توانند  گیاهان خود را ارتقا داده و گیاهان خود را جابجا کنند

همچنین بخوانید:   چرا در حالی که قیمت ها بالا می رود، حجم اسپات بیت کوین به طرز تکان دهنده ای پایین است؟

 بازی چند نفره جالب تر است.  علاوه بر دفاع ، گیمرها می توانند زامبی ها را احضار کنند و از آنها برای شکست دادن سایر گیمرها در میدان جنگ استفاده کنند. البته برنده کسی است که با موفقیت از درخت مادر خود محافظت کرده و حریف را در همان دور از بین ببرد.

محبوبیت گیاه در مقابل زامبی ها در برزیل

 NFT در کشورهای آمریکای جنوبی ، به ویژه برزیل ، که در آن هر رویداد مهمی به نحوی به NFT مرتبط است ، پیشرفت چشمگیری داشته است.  یک نمونه از محبوبیت NFT در برزیل شامل کوپا آمریکا (مسابقات فوتبال) فینال 2021 است که در آن یک پلت فرم NFT ، و 75 نسخه از مجموعه های دیجیتال NFT تیم های آرژانتین و برزیل را معرفی کرد.

 بازی های NFT در برزیل نیز مشهور شده است و Plant vs Undead  در حال پیشرفت است.  PVU ، که دارای گیم پلی مشابهی در مقایسه با PVZ است (همانطور که در بالا ذکر شد) توسط هزاران گیمر در کشور آمریکای جنوبی انجام می شود ، زیرا تعداد کاربران همچنان در حال افزایش است.

 ویژگی های منحصر به فرد بازی Plant vs Undead

از  پذیرفتن ریسک “ایده جدید” پیروی نمی کند.

این بازی از روند بازی های NFT که در آن چیزهای جدید و منحصر به فرد معرفی می شود پیروی نمی کند.  و در واقع بیشتر از موفقیت فرنچایز در بازی Plants vs Zombies پشتیبانی می کند و امیدوار است ویژگی های جدیدی (مانند شبیه سازی کشاورز و دفاع از برج) را در اختیار کاربرانی قرار دهد که قبلاً بازی PvZ را بازی کرده اند.

 حالت مزرعه

 حالت مزرعه به روز رسانی اخیر بازی Plant vs Undead است که در آن چهار فصل و 25 رویداد آب و هوایی در اختیار کاربران قرار می گیرد.  هر رویداد و فصل تأثیر مستقیمی بر روی هر گیاه به شیوه ای متفاوت دارد.  ابزارهای موجود در حالت مزرعه برای آبیاری ، حفاظت از گیاهان در برابر آب و هوا یا حشرات ، فعال سازی ویژگی های کشاورزی و … استفاده میشوند.

 با شروع بازی ، به هر بازیکن یک دانه درخت مادر و پنج دانه گیاهی داده می شود که می توانند آنها را پرورش دهند و انرژی نور (LE) تولید کنند ، چیزی که می تواند با نشانه های PVU مبادله شود.  برای افزودن تعداد گیاهان  درختان مادر ، گیمرها باید زمین بیشتری به دست آورند.  مسابقات کشاورزی بین گیمرهایی که دارای زمینهای کمیاب هستند برگزار می شود.  برندگان مسابقات کشاورزی در جدول امتیازات رتبه بندی می شوند و انواع مختلف پاداش در بازی به آنها تعلق می گیرد.

متعلق به انجمن

 Plant vs Undead متعلق به جامعه گیمرانی است که آن را بازی می کنند.  تصمیمات کلیدی توسط نمایندگان بازی گرفته می شود که گیمر ها از طریق یک روند رای گیری انها راانتخاب می کنند.

 ارز بازی Plant vs Undead

 توکن PVU ارز رسمی بازی Plant vs Undead است که در آن می توان از توکن ها در بازار برای خرید دانه و گیاه استفاده کرد.

 تبادل با سایر کاربران

 توکن های PVU را می توان به عنوان هدیه به سایر بازیکنان از طریق ویژگی چت در بازی خرید و فروش کرد.

 کسب درامد

 توکن های PVU به عنوان پاداش در همه حالت های موجود در Plant vs Undead استفاده می شود.

 توکنومیکس Plant vs Undead

 حداکثر عرضه توکن های Plant vs Undead (PVU)  000،000، 300تا است.  توزیع ان نیز به شرح زیر است:

همچنین بخوانید:   سولانا سطح حمایتی را دوباره تست می کند

 فروش  000 ،000، 60توکن

000، 000، 30برای جامعه و بازاریابی

 000،000، 60برای تیم و مشاوران

 000،000 ،60 برای اکوسیستم

 000،000 ،60صندوق ذخیره

 000،000 ،30برای پاداش پلت فرم

 سهم 60.000.000 توکن تیم در مجموع به مدت شش ماه قفل شده است و در چند مرحله پرداخت می شود و در 25 ماه به طور کامل توزیع می شود.  فروش توکن های PVU در سه مرحله انجام می شود.  صندوق ذخیره به دارندگان PVU پرداخت می شود که نشانه های خود را در اختیار دارند و از صندوق پلت فرم برای پاداش گیمرهایی که در فعالیت های درون بازی شرکت می کنند استفاده می شود.

 قیمت Plant vs Undead

 Plant vs Undead  از 7 سپتامبر 2021 در حال حاضر با 12.85 دلار معامله می شود. حجم معاملات ان در 24 ساعت گذشته صرافی ها حدود 20،352،507 دلار است.

پیش بینی قیمت و چشم انداز آینده بازی Plant vs Undead

 توکن PVU در 21 آگوست 2021 به بالاترین سطح خود با 25.49 دلار رسید. اگر توکن Plant vs Undead همچنان سطح پشتیبانی خود را حفظ کند ، جهشی در قیمت آن مشاهده می شود که ممکن است بالاترین رکورد تاریخ خود را دو برابر کند. 

پیشبینی قیمت در هفته های آینده

 توکن PVU روی زنجیره هوشمند  باینانس  عمل می کند.  انتظار می رود به دلیل محبوبیت بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده در جهان ، یعنی باینانس ، شاهد افزایش قیمت چشمگیر همه توکن ها (صدها مورد) باشیم.  علاوه بر این ، BSC شهرت خوبی در دنیای ارزهای رمزنگاری شده دارد زیرا با اتریوم (EVM) سازگار است ، هزینه تراکنش های پایینی دارد و عملکرد توکن هایی که بر روی آن کار می کنند را افزایش می دهد.  این محبوبیت را می توان با توکن PVU نقد کرد تا به هدف 50 دلاری خود برسد.

 جنبه دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد افزایش بازار NFT در سال 2021 است. با اکس اینفینیتی که پیش از این با بیش از 2.5 میلیون دلار فروش همراه بوده است ، به نظر می رسد سایر بازی های NFT مانند کریپتو بلیدز و الین وردز  از الگوی مشابه گیمرها استفاده می کنند.  همچنان به دنیای NFT بپیوندید و در مدت کوتاهی سود های چشمگیری کسب کنید.  توکنPlant vs Undead این پتانسیل را دارد که بر این موج عظیم NFT سوار شده و قیمت آن را به 50 دلار یا بیشتر برساند.

 شباهت این بازی  با بازی Plants vs Zombies می تواند یک مزیت بزرگ برای توکن PVU باشد.  این بازی چندین سال پیش راه اندازی شد و هنوز دارای رتبه 4.4 در پلی استور با بیش از صد میلیون دانلود است.  علاوه بر این ، امتیاز بازی 4.8 است و میلیون ها بار در پلی استور اپل بارگیری شده است.  اگر بازی Plant vs Undead بر استراتژی های بازاریابی تاکید کند که بودجه ای معادل 000،000، 30توکن PVU برای آنها اختصاص داده شده است ، می توانند به هدف ایده آل خود  برسد .یعنی جذب کاربران بازی موبایل زامبی ها به سمت پلت فرم    PVUبرسد.

در حال حاضر ، با توجه به عوامل متعدد ناپایدار ، بسیار دشوار است که بگوییم Plant vs Undead به کدام سمت متمایل می شود ، به همین دلیل توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری در این زمینه ، شاخص های بازار و نظرات فنی کارشناسان ارزهای رمزنگاری شده را زیر نظر داشته باشید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا