بازی و گیممتاورس

متاورس سایبا سیتی، به زودی توکن سایبا اینو را راه اندازی می کند

Saibu Inu ترکیبی از Shiba Inu و Saitama است

متاورس سایبا سیتی با برنامه‌های کاربردی که ویژگی‌های تعاملی سه‌بعدی و ارتباطات اجتماعی که دارد، شکاف بین دنیای مجازی و فیزیکی را پرکرده است. فناوری بلاک‌چین هم باعث شده دارایی‌های دیجیتالی و مالی بیشتری از طریق توکن‌هایی مانند NFT داشته باشد. این متاورس با الگوبرداری از فرهنگ دیجیتالی سایبرپانک طراحی شده است. سایبا سیتی هنوز توکن Saibu Inu را که ترکیبی از شیبا و سایتاما است را راه‌اندازی نکرده است. 15 درصد از توکن SAIBA Inu برای فروش عمومی گذاشته خواهد شد و 30 درصد مخصوص جوایز سایبا سیتی خواهد بود.

متاورس سایبا سیتی

متاورس سایبا سیتی چیست؟

متاورس سایبا سیتی یک پروژه متاورس جهان باز است که تأثیرات فرهنگ سایبرپانک را داراست. کاربران سایبا سیتی می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی خود را ایجاد و کسب درآمد کنند و به روش‌های مختلف با آنها تعامل داشته باشند. کاربران همچنین می‌توانند به طرق مختلف مالک زمین خود شوند.

سایبا سیتی، یک متاورس غیرمتمرکز و دنیایی از تجربیات جدید است که گزینه‌های سرگرمی بسیاری ارائه می‌دهد و به گسترش تجارت و کسب‌وکارتان کمک می‌کند که همه‌ی اینها را با استفاده از فناوری بلاک‌چین در شبکه اتریوم امکان‌پذیر می‌سازد.

توکن و توکنومیکس SAIBA Inu

توکن ابزاری SAIBA که هنوز راه‌اندازی نشده است، مزایای زیادی را در پلتفرم غیرمتمرکز ارائه خواهد کرد و توکن متمرکز در سراسر جهان سایبا سیتی خواهد بود. این توکن برای مبادلات غیرمتمرکز مانند Sushiswap ضروری خواهد بود. سازندگان سایبا همچنین این توکن را در صرافی های متمرکز فهرست خواهند کرد. سایبا با همان کیف پول مخصوص شیبا قرار داد منعقد کرده است.

ویژگی‌های متاورس SAIBA CITY

متاورس واقعیت مجازی ویژگی هایی مانند سفارشی کردن آواتارها، مالکیت زمین در اکوسیستم و ایجاد یک تجارت دیجیتال را ارائه می‌دهد.

آواتارهای شخصی SAIBA Inu

کاربران می‌توانند آواتار رایگان خود را به وجود بیاورند و هم‌زمان با گشتن شهر با آواتار خود، می‌توانند بخش های مختلف آواتار را ارتقا دهند و آیتم‌های جدید را به آواتار خود اضافه کنند و نام‌های منحصربه فرد به آن بدهند. کاربران همچنین می‌توانند با خرید اقلام از مارکت این آواتارها را بهبود بخشند.

مالکیت بخشی از متاورس به شکل زمین

این اکوسیستم شامل مرکز شهر، مناطق مالی، مناطق مسکونی و تجاری، مکان های توریستی، حومه شهر و زمین های جنگلی است.

این زمین‌ها دارای چندین ویژگی هستند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را خریداری کرده و با دارایی‌های دیجیتال خود نسبت به علاقه خود منحصربه‌فرد کنند.

این زمین‌ها در آینده به‌صورت NFTهایی خواهند بود که کاربران می‌توانند در مارکت این اکوسیستم آنها را به فروش برسانند.

کسب و کار دیجیتالی خود را ایجاد کنید

کاربران می‌توانند کسب‌وکار خود را در سایبا سیتی ایجاد کنند و از دارایی‌های تجاری خود برای کسب درآمد و ایجاد سود در متاورس استفاده کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از قراردادهای هوشمندی که از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌شوند، در این اکوسیستم ترید کنند.

نقشه راه آینده

سایبا سیتی در حال حاضر در مرحله اول برنامه‌های توسعه 2022 خود قرار دارد و به‌زودی توکن‌های سایبا را راه‌اندازی خواهد کرد. این توکن‌ها همچنین برای پیش‌فروش عمومی در صرافی‌های متمرکز در دسترس خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا