اخبار رمز ارز

با خروج 400،000 اتریوم از صرافی کوین بیس ، قیمت آن رشد انفجاری خواهد کرد

داده های چین نشان می دهد که دیروز از صرافی ارز دیجیتال کوین بیس 400 هزار اتریوم برداشت شده است. این موضوع نشانه فعالیت موسسات سرمایه گذاری می باشد و می تواند برای کوین اتریوم روندی صعودی پیش آورد.

400،000 اتریم از صرافی کوین بیس برداشت شد

اخبار سایت  CryptoQuant گزارش داده است که  حدود 400 هزاراتریوم ( معادل 1.5 میلیارد دلار با نرخ فعلی) دیروز از صرافی ارزدیجیتال کوین بیس برداشت شده است.

شاخص مورد استفاده در اینجا جریان خروجی اتریوم است که تعداد کل کوین های خروجی از کیف پول صرافی را نشان می دهد.

وقتی نمودار شاخص جریان خروجی جهش بزرگی را نشان می دهد ، به این معنی است که مقدار زیادی اتریوم از صرافی خارج شده است. سرمایه گذاران معمولاً کوین های زیادی را بیرون می آورند تا آنها را نگه دارند یا آنها را از طریق معاملات OTC بفروشند.

بنابراین ، خروجی های مداوم می تواند به این معنی باشد که فشار خرید در بازار وجود دارد و سرمایه گذاران احساس بازاری گاوی را در مورد اتریوم می کنند.

مبادله صرافی ارز دیجیتال کوین بیس دیروز شاهد خروج عظیم 400 هزاراتریوم در  بود ، خروجی های به این اندازه بزرگ می تواند نشانه فعالیت موسسات سرمایه گذاری باشد زیرا مطمئناً دارندگان عادی این تعداد کوین برای جابجایی ندارند.

خوشبینی موسسات سرمایه گذاری نسبت به اتریوم معنای زیادی برای ارز های دیجیتال دارد.

اگر اتریوم مجبور شود به مرحله بعدی حرکت کند ، به پول زیادی نیاز دارد که به آن منتقل شود ، و این معمولاً به این معنی است که نهنگ هایی مانند مانند موسسات سرمایه گذاری باید سرمایه گذاری کنند.

از آنجا که این خروجی ها نشان می دهند که موسسات سرمایه گذاری در در حال خارج کردن کوین ها از صرافی ها هستند تا آنها را برای مدت طولانی نگه دارند ، چشم انداز اتریوم صعودی به نظر می رسد.

قیمت اتریوم

در زمان نگارش این مطلب، قیمت کوین اتریوم در حدود 380 دلار شناور است که 7 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است.  

قیمت اتریوم در چند روز گذشته تغییرات زیادی کرده و اکنون تا نزدیک 4000 دلار را لمس کرده است. اینکه آیا اتریوم همین روند صعودی را ادامه بدهد و به بالاترین مبلغ جدید برسد یا اینکه مجدد نزول کند فعلا مشخص نیست.

اگر جریانهای خروجی همچنان ادامه یابند ، به نظر می رسد هیجانات عمومی در خصوص بازار اتریوم صعودی است . با جریانات خروجی اخیر توسط موسسات سرمایه گذاری آنها می توانند کمک کنند تغییرات قیمت این ارز دیجیتال به سمتی رود که مقاومت قیمتی اش را بشکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا