اخبار رمز ارز

ایلان ماسک بر اهمیت اجرای گره های دوج کوین تاکید کرد

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا ، در توئیتر خود از بیلی مارکوس ، بنیانگذار دوج کوین ، از تلاش وی برای وادار کردن اعضا به  ایجاد گره های خود، حمایت کرد.

مارکوس در توییت خود ، که ایموجی لایک را از ایلان ماسک دریافت کرده است ، توضیح می دهد که گره ها مهم هستند زیرا مسئول تأیید تراکنش ها و به روز نگه داشتن بلاک چین هستند.

توییت مارکوس: “می خواستم در مورد گره های دوج کوین چیزی کمی ظریف تر بنویسم ، پس با من همراه باشید. گره ها مهم هستند. آنها شبکه را در حال حرکت نگه می دارند ، تراکنش ها را تأیید می کنند و بلاک چین را به روز نگه می دارند. خوب است که به ورژن 1.14.4 به روز رسانی کنید زیرا این ورژن هزینه کمتر برای تراکنش ها را امکان پذیر می کند.”

او از اعضا می خواهد به منظور کاهش هزینه های تراکنش ، ورژن 1.14.4 دوج کوین را دانلود کنند.

ماسک سپس با ایموجی “عدد صد” به شوخی مارکوس در مورد کسانی که گره های خود را اجرا نمی کنند پاسخ داد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ،این کارآفرین بحث برانگیز اخیراً گفته است که کاهش هزینه های دوج کوین بسیار مهم است تا میم کوین بتواند به یک روش پرداخت مناسب تبدیل شود.

پس از ماه ها تعامل توییتری با بینیانگذار دوج کوین ، بالاخره ماسک او را فالو کرد.مارکوس با تمسخر گفت اکنون که رئیس تسلا او را دنبال می کند ازساختن توییت های بد خودداری می کند.

ماسک همچنین با ایموجی  معروف خنده در حال گریه ، به پست مارکوس در مورد دوج کوین ، که ایموجی ای از سریال کره ای معروف “بازی مرکب” بود ،  پاسخ داد.

در اوایل ماه جاری ، ثروتمندترین مرد روی کره زمین عکسی از توله سگ خود به نام فلوکی را منتشر کرد که برخی معتقدند باعث تحریکات گسترده ای در بازار شیبا اینو ، رقیب دوج کوین شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا