اخبار رمز ارز

ویتالیک بوترین از سیاست پذیرش بیت کوین در السالوادور  انتقاد کرد.

بوترین به لیست طولانی منتقدین سیاست جنجالی بوکل می پیوندد.


نگرانی های بوترین درمورد Reddit

ویتالیک بوترین ، بنیانگذار اتریوم ،  از سیاست پذیرش بیت کوین “اجباری” در السالوادور به شدت انتقاد کرده است و این اقدام را “بی پروا” و “برخلاف ایده های آزادی که برای جامعه ارزهای دیجیتال بسیار مهم است” نامید.

بنیان‌گذار اتریوم به خصوص اشاره به اجبار استفاده از بیت کوین توسط میلیون‌ها نفر کرد و افزود که در راستای چنین سیاسیتی هیچ آموزش قبلی ارائه نشده است. بنابراین می‌توانیم شاهد وقایعی همچون کلاهبرداری و هک در این زمینه باشیم

در ادامه آقای بوترین به انتقاد از افرادی که در جوامع ارز دیجیتال از سیاست جنجالی آقای ابوکیله حمایت می‌کنند‌، پرداخت.

او مخصوصاً کلمات ناخوشایندی برای “حداکثرگرایان بیت کوین” بیان کرد و آنها را “افراد اصلی مسئول” برای حمایت از قانون جدید و تصویب آن نامید.

پذیرش بیت کوین از سوی السالوادور به عنوان وجه قانونی با جنجال زیادی روبرو شده است ، اعتراضاتی را در اوایل سال جاری برانگیخت و انتقادات شدیدی را در مورد اجرای دولت به دنبال داشت. 

علاوه بر این ، نایب باکله ، رئیس جمهور السالوادور در گذشته هم به دلیل استفاده از گرایش های خودکامه مورد انتقاد قرار گرفته بود ، از جمله استفاده از تاکتیک های قدرتمند برای پیشبرد برنامه های خود در مجلس قانونگذاری و اعلام خود به عنوانِ “دیکتاتور” در توییتر.

نقل قول کامل اودر زیر آورده شده است:
“هیچ چیز در مورد این عمل مطلوب نیست. مجبور کردن مشاغل برای پذیرش یک ارز رمزنگاری شده برخلاف ایده آل های آزادی است که برای فضای رمزنگاری بسیار مهم است. علاوه بر این ، این تاکتیک فشار پذیرش بیت کوین به میلیون ها نفر در السالوادور تقریباً بدون هیچ آموزش قبلی اقدامی کاملا بی پروایانه است و تعداد زیادی از مردم بی گناه را در معرض  هک یا کلاهبرداری قرار می دهد .

بسیار خوب ، من خطاب به مسئولین می‌گویم شرم بر کسانی که بدون انتقاد از این عمل حمایت می کنند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا