اخبار رمز ارز

ویتالیک بوترین برنامه های خود را برای 100 میلیون دلار صندوق شیبا اینو اعلام می کند

ویتالیک بوترین 100 میلیون دلار از کمک مالی دریافت شده شیبا اینوی خود را به صندوق ارز دیجیتال، برمی گرداند.

ویتالیک بوترین گفت: “CryptoRelief  صد میلیون دلار از وجوه شیبا را برای من پس می‌فرستد. من قصد دارم شخصاً این سرمایه‌ها را با کمک مشاوران علمی، برای تکمیل کار موجود CryptoRelief با برخی از پروژه‌های علمی و امدادی کووید در سراسر جهان مستقر کنم.”

Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران Polygon، که صندوق امداد مورد نظر را ایجاد کرد، با توضیح نیاز به پیروی از قوانین هند می گوید که دامنه پروژه هایی را که او می تواند به آنها کمک مالی کند محدود است. در عین حال، بوترین، یک شهروند کانادایی، از نظر کمک‌های مالی آزادی عمل بیشتری دارد، که به او امکان می‌دهد شرط‌های مخاطره‌آمیزتری انجام دهد.

ویتالیک که یک هندی نیست، می‌تواند این کار را با سرعت بیشتری انجام دهد، زیرا می‌تواند سریع‌تر تصمیم‌گیری کند و در پروژه‌هایی مستقر شود که ریسک بالاتری دارند اما پاداش‌های بالایی نیز دارند.

بوترین می گوید که او سازمانی به نام “Balvi” را تأسیس کرد که بودجه را به پروژه های متمرکز بر تحقیق و توسعه واکسن، تهویه، فیلتر هوا و سایر زمینه ها هدایت می کند.

مبلغ 100 میلیون دلار قبلاً به استیبل کوین USD Coin (USDC) تبدیل شده است، که به این معنی است که کمک‌های مالی آینده فشار فروش بر توکن SHIB وارد نخواهد کرد.

این میلیاردر 27 ساله که ناخواسته نیمی از عرضه شیبا اینو توسط سازنده آن به وی هدیه داده شده بود، در اوایل ماه مه پس از اهدای یک میلیارد دلاری SHIB به صندوق امدادی متمرکز بر بیماری همه گیر کرونا، سر و صدای زیادی به پا کرد. با این حال، به دلیل نوسانات قیمت و مسائل مربوط به انطباق، پرداخت نقدی سخاوتمندانه این کمک، دشوار بود.

بوترین در پادکستی با لکس فریدمن به یاد می آورد که چگونه متوجه شده بود کوین های با تصویر سگ که در اختیار داشت میلیاردها ارزش دارند و تصمیم گرفت “کارهای واقعاً خوبی” با آنها انجام دهد:

“من این ژتون‌های سگ را دیدم و دیدم افراد بیشتری در مورد آنها صحبت می‌کنند، و در مقطعی متوجه شدم میلیاردها دلار ارزش دارند، و کارهای واقعاً خوبی وجود دارد که می‌توانید با آن انجام دهید.”

در همان ماه، بوترین 90 درصد از انبار باقیمانده شیبا اینو خود را سوزاند که در آن زمان تقریباً 6.7 میلیارد دلار ارزش داشت. این برنامه نویس کانادایی-روسی همچنین از سازندگان پروژه خواست که بدون رضایت او توکن هایی برای او ارسال نکنند.

برای خواندن خبر اصلی اینجا را کلیک نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا