اخبار رمز ارز

ارز دیجیتال DeFi جدید سرمایه گذاران TRX & LINK را جذب می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در میان روند صعودی بازار، Pullix (PLX) به عنوان یک رقیب جدید DeFi مطرح می شود و پس از عملکرد قابل توجه Uniswap، سرمایه گذاری را از طرف علاقه مندان Chainlink و Tron جذب می کند.

سرمایه گذاران از Tron (TRX) و Chainlink (LINK) در حال تنوع بخشیدن به پرتفوی خود با افزودن Pullix (PLX) هستند، به ویژه پس از افزایش قابل توجه آن در Uniswap.

در حالی که Chainlink به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد و به قیمت 20 دلار می‌رسد، ترون با چالش‌هایی مواجه شده است که تغییرات پویا در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را روشن می‌کند.

پولیکس بالاتر از طوفان بالا می رود و در Uniswap به 0.44 دلار می رسد

پس از اینکه توکن PLX در Uniswap افزایش شدیدی را تجربه کرد، احساسات صعودی Pullix به موضوع بحث در میان حامیان ارزهای دیجیتال تبدیل شد.

دارندگان Chainlink و Tron پس از پایان دادن به پیش فروش با موفقیت چشمگیر، که منجر به فروش بیش از 130 میلیون توکن در حالی که نزدیک به 10 میلیون دلار درآمد داشتند، به پروژه Pullix می روند.

Pullix در تاریخ 5 مارس در Uniswap فهرست شد و حجم معاملات این توکن از 1.35 میلیون دلار در عرض چند دقیقه پس از فهرست به بیش از 2.5 میلیون دلار در عرض 24 ساعت افزایش یافت.

این منجر به افزایش قیمت توکن PLX از 0.168 دلار به بیش از 0.44 دلار در عرض چند ساعت شد.

جفت معاملاتی PLX/USDT طی چند ساعت آینده در منطقه نوآوری XT.COM فهرست می‌شود و فهرست BitMart CEX در 7 مارس ارائه می‌شود.

سرمایه گذاران همچنین می توانند از طریق مدل سهم سود Pullix سود بیشتری کسب کنند که در آن درصدی از درآمد پلتفرم به دارندگان توکن داده می شود. با پایان یافتن پیش فروش، سرمایه گذاران می توانند منتظر رویداد سوزاندن توکن برای تثبیت قیمت توکن های در گردش باشند.

در همین حال، Pullix یک پلت فرم معاملاتی ترکیبی است. سرمایه گذاران به عنوان یک پلتفرم غیر نگهداری، بر دارایی های خود کنترل خواهند داشت. برخلاف بسیاری از صرافی ها، Pullix نقدینگی بالا، هزینه تراکنش صفر و امنیت سطح بالا را ارائه می دهد.

نقدینگی توکن به مدت 2 سال در Uniswap قفل شده است تا اعتماد ایجاد شود. به طور کلی، این ارز دیجیتال DeFi می‌تواند با رمزارزهای شناخته شده در روند صعودی رقابت کند.

با وجود افزایش، دارندگان Chainlink پروژه های مختلف را بررسی می کنند

اگرچه Chainlink از ابتدای سال رونق گرفته است، دارندگان آن در حال انجام اقداماتی برای گسترش سبدهای خود هستند.

قیمت لینک زنجیره ای در 30 روز گذشته با افزایش 187 درصدی قیمت توکن در متریک قیمت از سال تا به امروز، اندکی 5 درصد افزایش یافته است. با توجه به همه نشانه‌ها، توکن Chainlink در مسیری قرار دارد که با احساسات صعودی ادامه دهد.

سرمایه گذاران Tron در حال بررسی Pullix هستند

ترون ماه ها با تهدید خرس مبارزه کرده است و قیمت توکن در نمودار معاملاتی 90 روزه 11 درصد کاهش یافته است. با این حال، سکه ترون از تهدید خرس شانه خالی کرده و در چند هفته گذشته در یک رالی بوده است.

این توکن در ماه گذشته بر اساس داده‌های CoinMarketCap 17 درصد افزایش یافته است.

با این حال، به نظر می‌رسد که خرس‌ها در حال جمع‌بندی مجدد هستند و قیمت Tron در 7 روز گذشته 2 درصد کاهش یافته است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا