اخبار رمز ارز

ارزش بازار شیبا اینو در یک هفته 3.5 میلیارد دلار کاهش یافت

پس از افزایش ارزش و محبوبیت  در سال 2021، ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2021 زیان های قابل توجهی پیدا کرد و این توکن خروج سرمایه قابل توجهی را ثبت کرد.

بین 1 ژانویه تا 8 ژانویه 2021، ارزش بازار شیبا اینو 3.5 میلیارد دلار، ازمیزان 18.68 میلیارد دلار به 15.16 میلیارد دلار کاهش یافت . در معیار بیت کوین، 24027 بیت کوین از شیبا اینو، از 392،580 بیت کوین به 368،553 بیت کوین، در مدت مشابه خارج شد.

عوامل نوسان  شیبا اینو

اگرچه کل بازار در حال نوسان است، اما نوسان شیبااینو ممکن است به دلیل سود دارندگان بزرگ و معامله گرانی باشد که که کمتر خود را در معرض یک دارایی پر ریسک قرار می دهند .

به طور کلی، نوسانات فعلی شیبا اینو توسط فعالیت نهنگ های خاصی که به نظر می رسید در حال فروش هستند، ایجاد شده است. به عنوان مثال، در مقطعی، یک نهنگ تنها 3 میلیارد دلار از رمزارز را به حساب های مختلف منتقل کرد که بازارها را به وحشت انداخت.

اگرچه اشاره به دلیل خاص پشت نوسانات SHIB چالش برانگیز است، اما به نظر می رسد این توکن قربانی سقوط عمومی بازار باشد. این نوسانات در میان یک دوره بی ثبات برای بازارهای مالی رخ می دهد که مشخصه آن تورم فزاینده ایست که فدرال رزرو را مجبور به تشدید سیاست های پولی می کند. این اقدام تهدیدی برای کاهش جریان نقدینگی است که از دارایی های مختلف پشتیبانی می کند.

علیرغم نوسانات، طرفداران توکن هایی مانند SHIB که انتظار دارند این توکن بهبود یابد و یک حس صعودی وجود دارد. می توان فرض کرد که احساسات صعودی از دیگر معیارهای SHIB که مثبت تلقی می شوند، پدید آمده است.

به عنوان مثال، همانطور که قبلاً توسط Finbold گزارش شد، SHIB همچنان به ثبت سود از بخش های مختلف ادامه می دهد، با 9 شرکت همکاری می کند تا درصد مشخصی از سود را در کیف پول رسمی SHIB سوزانده شود. فعالیت سوزاندن باعث جهش ارزش توکن می شود.

در همین زمان، SHIB با فهرست‌ شدن در صرافی ها در معرض دید کاربران بیشتری قرار می‌گیرد. اخیراً، صرافی ارزهای دیجیتال Uphold انتظار دارد که این کوین را تا اواسط ژانویه فهرست کند.

شایان ذکر است که رشد SHIB عمدتاً توسط فعالیت رسانه های اجتماعی که بر مکالمات بر روی ارزهای رمزنگاری شده مسلط است، تقویت شده است. یک مطالعه جدید نشان داد که در سال 2021، مکالمات در مورد شیبا اینو بیش از 16000 درصد افزایش یافته که بزرگترین نرخ رشد در مقایسه با 10 ارز دیجیتال برتر دیگر است.

SHIB همچنین در وب سایت ردیابی ارزهای دیجیتال CoinMarketCap به عنوان پربازدیدترین دارایی جلوتر از بیت کوین که در رتبه دوم قرار گرفت ، ظاهر شد.

اکوسیستم Shiba Inu پس از همکاری این پلتفرم با سازنده بازی و معاون سابق فناوری Activision ویلیام دیوید ولک برای ایجاد یک بازی توکن غیرمثلی (NFT) به گسترش خود ادامه می‌دهد.

قیمت شیبا اینو

مانند بقیه بازار، ارزش شیبا اینو به طور قابل توجهی سقوط کرده است و در زمان انتشار این خبر در 0.000027 دلار معامله می شود. این کوین در 24 ساعت گذشته 8 درصد و در هفت روز گذشته بیش از 20 درصد اصلاح شده است.

شایان ذکر است، SHIB از ابتدای سال تحت فشار فروش از سوی دارندگانی بود که سعی در شکستن قیمت داشتند. با این حال، اگر گاوها مسئولیت را در دست بگیرند، قیمت شیبااینو ممکن است در نهایت بتواند شاهد بهبودی باشد و دوره عملکرد ضعیف را معکوس کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا