اخبار رمز ارز

بیت کوین را فراموش کنید و این سه آلتکوین را در این ماه مد نظر قرار دهید

بزرگترین ارز دیجیتال بیت کوین مدتی است تحت فشار معامله می شود وقیمت آن در حال حاضر حدود 41500 دلار است. اصلاحات اخیر بازار باعث ایجاد ناراحتی و کاهش احساسات سرمایه‌گذاران شده است، با این حال، این سه ارز دیجیتال می‌توانند در این ماه بازی را تغییر دهند.

 

Terra LUNA

LUNA Terra در ماه گذشته به بالاترین سطح خود یعنی 100 دلار رسید و از آن زمان تاکنون 30 درصد اصلاح شده است. با این حال، در آخر هفته یک بار دیگر مسیر خود را تغییر داده است. در زمان انتشار این خبر، LUNA با 3 درصد افزایش با قیمت 72.00 دلار و ارزش بازار 26 میلیارد دلار معامله می شود.

اگر به رشد سریع استیبل کوین آن TerraUSD (UST) نگاه کنیم، به نظر می رسد که LUNA Terra هنوز مقدار زیادی از رشدش باقی مانده است. استیبل کوین UST در حال حاضر در بین 20 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد. این به این دلیل است که استیبل کوین UST کاربردهای زیادی در سراسر DeFi پیدا کرده است و در پلتفرم هایی مانند Curve Finance، Avalanche، Fantom و غیره استفاده می شود.

مکانیسم کاهش تورم LUNA  که با UST مشترک است بسیار جالب است. بنابراین هر بار که کسی از استیبل کوین UST استفاده می کند، بخشی از LUNA می سوزد. بنابراین، هر چه UST بیشتر mint شود، عرضه LUNA کمتر و باعث افزایش قیمت آن می شود.

 

(MATIC) Polygon

Polygon به دلیل هزینه بالای گس در اتریوم سود زیادی برده است و در آینده نیز به این کار ادامه خواهد داد. MATIC در ماه گذشته با رسیدن به بالاترین قیمت 2.84 دلار، یکی از بهترین عملکردها در دسامبر 2021 را داشت.

از آن زمان، MATIC بیش از 30 درصد اصلاح شده است و در حال حاضر کمی بالاتر از 2.0 دلار نگه داشته شده است. Polygon با اجرای فناوری قوی مانند zk-Rollups در حال توسعه گسترده است. طبق به روز رسانی اخیر، پل های 0xPolygon نیز شاهد 500 میلیون دلار جریان ورودی در هفته آخر دسامبر بوده اند.

در آخرین هفته دسامبر 2021، نزدیک به 2 میلیون قرارداد هوشمند در Polygon مستقر شد در حالی که فقط 105 هزار برای اتریوم بود. این نشان می دهد که Polygon در حال تبدیل شدن به شبکه ترجیحی برای علاقه مندان به بلاک چین است. تعجب آور نخواهد بود اگر MATIC تا 10 دلار برسد و در سال جاری یا فقط در ماه های آینده وارد لیست ده رمزارز برتر شود.

 

Chainlink (LINK)

ارائه‌دهنده خدمات Oracle Chainlink (LINK) سخت کار می‌کند تا از روند بازار سرپیچی کند. علیرغم فشار نزولی بازار، LINK روند صعودی داشته است. در زمان انتشاراین خبذ، LINK با 4 درصد افزایش با قیمت 27 دلار معامله می شود.

به دلیل برخی تحولات کلیدی، احتمال تجمع LINK در سال جاری زیاد است. سال گذشته، Chainlink به یک نقطه عطف بزرگ 75 میلیارد دلاری در مجموع ارزش تضمین شده (TVS) دست یافت که آن را به دومین فرم امن ارزش اجماع غیرمتمرکز در سراسر اکوسیستم DeFi تبدیل کرد.

نقطه عطف دیگر این بود که بیش از 1000 پروژه در حال حاضر بخشی از اکوسیستم Chainlink هستند که بیش از نیمی از آنها در سال 2021 یکپارچه شده اند. ما انتظار داریم قیمت LINK قپس از چنین تحولات کلیدی، بالاتر رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا