اخبار رمز ارز

یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه سولانا، کاغذ سفید BunkerCoin را معرفی کرد

آناتولی یاکوونکو، بنیانگذار آزمایشگاه Solana، جامعه خود را به سمت یک پروتکل جدید بلاک چین به نام BunkerCoin هدایت کرده است.

این اعلامیه همزمان با انتشار کاغذ سفید برای BunkerCoin، یک پروتکل بلاک چین است که برای محیط‌هایی با پهنای باند محدود، از جمله سازگاری با رادیو موج کوتاه، طراحی شده است.

کاغذ سفید که امروز منتشر شد و با عنوان «BunkerCoin: یک پروتکل بلاک چین با پهنای باند کم، موج کوتاه رادیویی سازگار» منتشر شد، یک نمای کلی فنی ارائه می‌کند.

BunkerCoin از یک تابع هش بازگشتی Zero-Knowledge Proof و یک اثبات زمان سپری شده از تابع تاخیر قابل تأیید (VDF) استفاده می کند. VDF به ماینرها این امکان را می‌دهد تا «بلیت طلایی» را که برای اعتبارسنجی بلوک و یکپارچگی تراکنش ضروری است، شناسایی کنند.

BunkerCoin چالش انتقال داده از طریق امواج کوتاه رادیویی را با بهینه سازی یک واحد حداکثر انتقال 300 بایتی (MTU) برطرف می کند. این امر از طریق فریم های رمزگذاری شده با پاک کردن برای اطمینان از قابلیت اطمینان انتقال داده و استحکام شبکه در شرایط پهنای باند کم به دست می آید. این پروتکل از یک قانون طولانی‌ترین زنجیره به سبک ناکاموتو استفاده می‌کند که با روش‌های انتقال و اعتبارسنجی برای حفظ امنیت شبکه کار می‌کند.

تا اطلاع ثانوی از انتشار BunkerCoin، کاربرانی که به دنبال سرمایه گذاری در این فناوری هستند باید از “BunkerCoin” مانند کوین های کلاهبرداری در بلاک چین های محبوب مانند Solana، Ethereum (ETH)، Polygon (MATIC) و Base آگاه باشند. بهترین حالت این است که برای تایید و اطلاعات بیشتر منتظر اعلامیه ای از طرف خود یاکوونکو باشید.

با معرفی یک پروتکل جدید، یاکوونکو می‌خواهد از نوسانات میم کوین در Solana که در دسامبر 2023 آغاز شده بود فرار کند. افزایش محبوبیت میم کوین منجر به سود قابل توجه معامله‌گران شده است که ناشی از هیاهو و گسترش سریع توکن در Solana (SOL) است. ) و بلاک چین های پایه.

آرتور هیز، بنیانگذار BitMEX، نسبت به نادیده گرفتن میم کوین ها به عنوان احمقانه و بی ارزش هشدار می دهد و بر نقش آنها در جذب کاربران و توسعه دهندگان جدید و در نتیجه کمک به توسعه بلاک چین تاکید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا