اخبار رمز ارز

کره جنوبی برای بحث در مورد طبقه بندی NFT، ETF های بیت کوین با گری جنسلر

رئیس سرویس نظارت مالی کره جنوبی، فرماندار لی بوک هیون، قرار است در ماه می در مورد مسائل کلیدی نظارتی با گری گنسلر، رئیس SEC ایالات متحده گفتگو کند.

دستور کار شامل طبقه‌بندی بالقوه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان دارایی‌های مجازی و تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) در کره جنوبی است.

برخلاف ارزهای رمزنگاری شده، کره جنوبی NFT ها را به عنوان دارایی های مجازی به دلیل حداقل تاثیر آنها بر بازارهای مالی به رسمیت نمی شناسد.

موضع کره جنوبی ممکن است با افزایش فعالیت‌های سفته‌بازی پیرامون NFTها تغییر کند و با افزایش ارزش ارزهای دیجیتال اصلی همسو شود. طبقه‌بندی مجدد NFTها به‌عنوان دارایی‌های مجازی می‌تواند نظارت نظارتی را بر صادرکنندگان و توزیع‌کنندگان آن‌ها گسترش دهد و الزامات سخت‌گیرانه‌ای مشابه آنچه ارائه‌دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال محلی با آن مواجه هستند، تحمیل کند.

در سپتامبر 2021، اجرای استانداردهای نظارتی جدید منجر به بسته شدن 34 صرافی ارز دیجیتال شد. بیش از نیمی از پلتفرم های کشور نمی توانند معیارها را برآورده کنند.

بحث بین لی و جنسلر تایید بالقوه ETF های بیت کوین (BTC) در کره جنوبی را پوشش می دهد، جایی که مقررات فعلی مانع از راه اندازی یا واسطه گری محصولات رمزنگاری خارج از کشور توسط موسسات محلی می شود.

علیرغم محدودیت‌ها، احزاب سیاسی اصلی کره جنوبی متعهد شده‌اند که از راه‌اندازی ETF‌های محلی بیت‌کوین قبل از انتخابات عمومی در 10 آوریل حمایت کنند و انتظار سرمایه‌گذاران را افزایش دهند.

کره جنوبی همچنین با چارچوب نظارتی ارزهای دیجیتال، با هدف حفاظت از سرمایه گذاران و استانداردسازی صدور رمز ارز و افشای اطلاعات، در حال پیشرفت است. انتظار می رود نیمه اول این چارچوب در ماه ژوئیه اجرا شود و پیشرفت های بیشتر ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا