اخبار رمز ارز

تد کروز سناتورهای جمهوری خواه را در مقاومت در برابر لوایح CBDC رهبری می کند

سناتورهای جمهوری خواه به رهبری تد کروز، سناتور تگزاس، تلاش های هماهنگی برای محدود کردن توانایی فدرال رزرو برای راه اندازی CBDC انجام می دهند.

طبق گزارش FOX Business، کروز در کنار همکارانش، بیل هاگرتی (R-Tenn.)، ریک اسکات (R-Fla.)، تد باد (RN.C.)، مایک براون (R-Ind.) و کوین کرامر (RN) .D.)، قرار است قانون ایالتی ضد نظارت بر ارز دیجیتال بانک مرکزی را پیشنهاد کنند.

سناتورهای جمهوری خواه به دنبال این هستند که CBDC ها را به موضوع مهمی در طول رقابت های ریاست جمهوری 2024 تبدیل کنند و موضوع بحث را در میان رای دهندگان و نامزدها آغاز کنند، همانطور که با نامزد ریاست جمهوری رابرت اف کندی جونیور مشاهده شد.

این قانون مدعی است که فدرال رزرو نباید بدون تأیید کنگره برای آمریکایی ها CBDC صادر کند، و دلیل آن نگرانی در مورد حریم خصوصی و استقلال مالی است.

منتقدان از رده های محافظه کار استدلال می کنند که CBDC می تواند به دولت فدرال اجازه دهد تا تراکنش های مالی آمریکایی ها را نظارت و احتمالاً کنترل کند.

در همین حال، دولت بایدن به فدرال رزرو اجازه داده است تا پتانسیل CBDC را برای افزایش کارایی و دسترسی به پرداخت ها بررسی کند. با این حال، هیچ تصمیمی برای ادامه اجرا نهایی نشده است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا