اخبار رمز ارز

کاهش 40 درصدی قیمت کاردانو

کاردانو  به نظر می رسد که روزهای سختی را از لحاظ قیمت سپری می کند. آیا این نشان دهنده پایان بازی برای کاردانو است یا امیدی برای آن در روزهای آینده وجود دارد؟

قیمت توکن کاردانو، در بازار بیش از 40 درصد کاهش یافته است. افت شدید قیمت از بالاترین رکورد قیمتی کاردانو شروع شد، زمانی که انقدر قیمتش خوب بود که مبادلاتش در جریان بودند.

با شروع رالی نزولی اخیر کاردانو، چندین ارز دیجیتال دیگر از این روند، به عنوان یک مزیت بزرگ برای عملکرد قوی و بیشتر خود استفاده کردند. به ویژه، سولانا شتاب زیادی به دست آورد و در حال حاضر کاردانو را در بین ده رمزارز برتر در زیر خود قرار داده است.

از لحاظ تکنیکال، مردم فکر می‌کردند راه‌اندازی قرارداد هوشمند کاردانو روند بهتری را به ارمغان می‌آورد، اما در نهایت به نظر می‌رسد که این قرارداد در حال چرخیدن به دور خودش است. بسیاری ارزان شدن قیمت کاردانو را به برخی از زیرساخت‌های آن نسبت می‌دهند که در طول راه‌اندازی به تعویق افتاد. با این کار، بسیاری از توسعه دهندگان نمی توانند DApp های خود را که بر روی بلاک چین کاردانو ساخته اند را، منتشر کنند.

پروژه های زنجیره ای مانند Solana، Algorand، Elrond در حال حاضر از پشتیبانی DApp در شبکه خود برخوردار هستند. علیرغم تمام اتفاقاتی که رخ داده گفته می شود، امید زیادی برای کاردانو وجود دارد که قدرت کامل خود را مجدد بازیابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا