اخبار رمز ارز

آواکس از شیبا اینو سبقت گرفت، آیا موفق می شود از دوج هم سبقت بگیرد؟

آواکس (AVAX) همچنان با عملکرد غیرمنتظره خود دنیای ارزهای دیجیتال را شگفت زده می کند. آواکس  ، شیبا اینو را از نظر ارزش بازار جا به جا کرد. در نتیجه، اکنون رتبه 11 را در CoinGecko دارد. موقعیت جدید آواکس توجه سرمایه گذاران و معامله گران در سراسر جهان را به خود جلب می کند.

بر اساس نمودار ، آواکس قیمت خود را نجومی افزایش می دهد. در واقع، این کریپتو با موفقیت نرخ رشد 108.38٪ را در 20 روز گذشته ثبت کرده است. اگر این روند ادامه پیدا کند، این احتمال وجود دارد که آواکس  زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، قیمت بالاتری را ایجاد کند.

عملکرد صعودی این ارز دیجیتال نظرات زیادی را در جامعه کریپتو به همراه داشته است. برخی از افراد بر این باورند که آواکس می تواند حتی بالاتر از این هم افزایش یابد تا به زودی دوج را رد کند. با این حال، این موارد همه فقط فرضیه هایی بر اساس عملکرد اخیر آواکس هستند و ممکن است در هر زمان بسته به شرایط بازار تغییر کنند.

در زمان نگارش این مقاله، آواکس با قیمت صعودی 138.23 دلار با نرخ رشد یک ساله بیش از 3586٪ معامله می شود. علاوه بر این، دارای ارزش بازار عظیم تقریباً 30 میلیارد دلاری با حجم معاملات 24 ساعته 2.5 میلیارد دلاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا