اخبار رمز ارز

کارشناسان پیش بینی می کنند که NuggetRush می تواند سرمایه را از TON، BONK جذب کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

NuggetRush جذابیت میم را با مکانیک بازی برای کسب درآمد ترکیب می کند و از اهداف واقعی پشتیبانی می کند، در حالی که Toncoin در buzz IPO تلگرام افزایش می یابد و Bonk از دیوانگی memecoin استفاده می کند.

NuggetRush (NUGX) یک سرمایه‌گذاری پرسود است که فضای بازی برای کسب درآمد (P2E) را با ویژگی‌ها و موارد استفاده فراوانش غنی می‌کند. از سوی دیگر، Toncoin (TON) به طور قابل توجهی در حال افزایش است و بر موج IPO بالقوه تلگرام است. با این حال، Bonk (BONK) اخیراً به دنبال افزایش تقاضا برای ممکوین‌های با مضمون سگ، دستاوردهای عظیمی را ثبت کرده است.

NuggetRush به یک سرمایه‌گذاری پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل می‌شود

NuggetRush به دلیل موارد استفاده زیاد، به عنوان ارز دیجیتال پیشرو برای سرمایه گذاری در رتبه بندی قرار گرفته است. سرمایه گذاران برای خرید پیش فروش آن عجله دارند که تقریباً در حال فروش است. به عنوان یک ICO امیدوارکننده، NuggetRush به دلیل ارائه های متعدد خود منحصر به فرد است.

جالب اینجاست که NuggetRush فرهنگ میم و بازی برای کسب درآمد (P2E) را که دو مورد از محبوب‌ترین گرایش‌ها در بخش کریپتو هستند، ترکیب می‌کند. در نتیجه، کارشناسان پیش بینی می کنند که پس از راه اندازی آن از پذیرش انبوه برخوردار خواهد شد.

علاوه بر این، فداکاری و تمرکز NuggetRush بر جامعه و اهداف ارزشمند، آن را به یک پروژه عالی تبدیل کرده است. این پلت فرم برای کمک به بهبود زندگی معدنچیان صنعتگر در کشورهای توسعه نیافته طراحی شده است.

از آنجایی که این یک پلتفرم P2E است، به گیمرها نوید یک تجربه بازی هیجان انگیز را می دهد که توسط اکسپدیشن های استخراج طلا تقویت شده است. علاوه بر این، گیمرهای NuggetRush همچنین دارایی ها و جوایز ملموس مختلف درون بازی را به دست خواهند آورد که می توانند آنها را مبادله یا در بازار پروژه معامله کنند.

NuggetRush شامل تیم سازی و مدیریت منابع برای کمک به تبدیل یک عملیات استخراج کوچک به یک تجارت موفق است. گیم پلی آن متشکل از بسیاری از کارشناسان تجاری و ماینرهای ماهر است. بازیکنان وارد شبکه ای می شوند که مواد معدنی بر آن تسلط دارند. بازیکنان NuggetRush باید تیم خود را جمع کنند و تجهیزات استخراج را جمع آوری کنند تا شروع به حفاری منابع و کسب جوایز مختلف از جمله توکن های NUGX کنند.

NuggetRush دور Launchpad ICO بلاک چین خود را با ارزش هر توکن NUGX 0.019 دلار تکمیل کرده است. این پروژه بیش از 270 میلیون توکن فروخته و بیش از 3.75 میلیون دلار جمع آوری کرده است. NUGX در صرافی های رایج رمزنگاری با قیمت 0.020 دلار فهرست می شود و به آن امکان می دهد با کوین های ثابت رقابت کند و سرمایه بیشتری را از بازار اصلی جذب کند.

تونکوین در هجوم IPO تلگرام افزایش یافت

Toncoin در ماه گذشته در یک روند قابل توجه بوده است. قابل ذکر است که قیمت Toncoin قبل از ادغام، 138 درصد افزایش یافت و به 5.09 دلار رسید. کارشناسان می گویند که افزایش تون کوین با توجه به IPO تلگرام صورت می گیرد.

ادغام در شبکه تلگرام و طرح های اشتراک درآمد نیز باعث افزایش پشتیبانی از Toncoin و جامعه می شود. انتظارات دسترسی دموکراتیک نیز چشم انداز صعودی آن را تقویت می کند. کاربران تلگرام اکنون این فرصت را دارند که کانال های خود را با سرمایه گذاری های کوچک Toncoin تبلیغ کنند و به آنها قدرت انتخاب کانال های خاص برای تبلیغات خود را می دهند.

جالب اینجاست که صاحبان کانال ها پاداش های Toncoin خود را بدون هیچ کارمزدی پس می گیرند. همانطور که در تلگرام اعلام شد، به زودی سرویس برداشت در صرافی Fragment این پلتفرم در دسترس خواهد بود. این ابزارها TON را به یکی از آلتکوین های برتر در فضای رمزنگاری تبدیل می کنند.

در 1 آوریل 2024، Toncoin با 2.98٪ کاهش در هفته گذشته با 5.22 دلار معامله شد. کارشناسان می گویند که Toncoin در ماه آوریل تثبیت می شود و به 6.35 دلار افزایش می یابد که توسط تحولات در شبکه آن پشتیبانی می شود.

ظهور Bonk در ممکوین‌های با تم سگ

به نظر می‌رسد ارزش‌گذاری BONK با سایر ممکوین‌های برتر مطابقت دارد و شور و شوق گسترده برای ارزهای دیجیتال با مضمون سگ را برجسته می‌کند. Dogecoin، برترین ممکوین الهام گرفته شده از سگ از نظر ارزش بازار، پیشتاز رالی است و سایرین مانند BONK حرکت صعودی را دنبال می کنند.

کارشناسان می گویند کاتالیزور پشت این افزایش به پیشرفت های اخیر X/Twitter در دریافت مجوزهای بیشتر برای شعبه پرداخت جدید خود در ایالات متحده مرتبط است. این سناریو به گمانه زنی ها در مورد راه اندازی پرداخت های رمزنگاری بر روی این پلتفرم دامن زد. این انتظار برای ارزش گذاری تمام سکه های سگ سودمند بوده است و توضیح می دهد که چرا BONK در حال افزایش است.

پس از بهبودی از 23 مارس 2024، 0.0000214 دلار، BONK مسیر سود خود را شکل داده است و بزرگترین افزایش خود را در آوریل نشان می دهد. در میان روند صعودی، عملکرد BONK بخشی از یک حرکت بزرگتر است که نشان دهنده افزایش ریسک پذیری جامعه ارزهای دیجیتال و جستجو برای سرمایه گذاری با رشد بالا است.

در 1 آوریل 2024، BONK با 0.0000261 دلار معامله شد که در هفته گذشته 12.67 درصد افزایش داشت. کارشناسان می گویند که BONK در ماه آوریل به 0.0000285 دلار افزایش می یابد، که توسط حرکت صعودی در فضای کریپتو پشتیبانی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NuggetRush، به وب سایت پیش فروش NuggetRush مراجعه کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا