اخبار رمز ارز

پیش فروش Pushd شتاب بیشتری می گیرد و توجه جوامع BTC و ADA را به خود جلب می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

جوامع بیت کوین (BTC) و کاردانو (ADA) همیشه توسط هیاهوی بازار جذب شده اند. کاربران به جای احتیاط نسبت به بازار، به دلیل ROI عظیم سرمایه گذاری می کنند. بیت کوین اخیراً با افزایش چشمگیر به 64000 دلار افزایش یافته است. از سوی دیگر، ADA تنها با قیمت 0.7337 دلار به عنوان یک توکن بازار کم هزینه معامله می شود.

هدف جامعه بازار کریپتو کشف بازار پنهان و توکن های جدید برای آینده است. در ابتدای ژانویه، اکثر کارشناسان ارشد جامعه بازار، Pushd (PUSHD) را برای تحت الشعاع قرار دادن بازار ارزهای دیجیتال انتخاب کردند، زمانی که در نهایت پس از تجزیه و تحلیل دقیق آینده توکن و عملکرد آن راه اندازی شد. این تحلیلگران معتقد بودند که Pushd (PUSHD) می تواند 50 تا 100 برابر سود داشته باشد. در مرحله پنجم، 0.11 دلار معامله می شود.

بیت کوین می تواند به اوج جدیدی برسد

بیت کوین در سال 2021 به اوج خود رسید، زمانی که برای مدت کوتاهی به 65000 دلار رسید. با قیمت فعلی، BTC حدود 4000 دلار تا رسیدن به این بالاتر فاصله دارد.

بیت کوین شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده است. این به طور کامل در سال 2009 راه اندازی شد، و در سال 2024، هنوز هم مانند همیشه قوی است.

دارندگان کاردانو از Pushd استفاده می کنند

هنگامی که دارندگان کاردانو در Pushd (PUSHD) سرمایه گذاری می کنند، این کار را برای آینده توکن خود انجام می دهند. از آنجایی که Cardano (ADA) به ظاهر متزلزل در اکوسیستم به نظر می رسد، سایر سنگ های ارز دیجیتال آینده گزینه های آنها شده اند.

پروژه کاردانو (ADA) عمدتاً با هدف ایجاد یک سیستم متعادل تر و پایدارتر انجام می شود. در حالی که نمودار فعلی نشان می دهد که قیمت می تواند بیشتر کاهش یابد، افزایش 24 درصدی در هفت روز گذشته نماد قدرت بازار آن است.

حرکت بازار Pushd (PUSHD).

رشد تجارت الکترونیک، در حالی که پیش بینی می شود تا پایان سال از 6 تریلیون دلار فراتر رود، برای پلتفرم های نوآورانه جدید باز است. در این اکوسیستم، Pushd (PUSHD) بازاری را ایجاد خواهد کرد که در آن ویژگی‌های غیرمتمرکز با موارد متمرکز هماهنگ می‌شوند تا یک پلتفرم وب 3 بر روی بلاک چین بسازند. Pushd (PUSHD) پیشنهادهای بازار زیادی دارد که در بین همتایان خود برجسته است.

این پیشنهادات بازار شامل کارمزدهای پایین تر برای تراکنش ها، تراکنش های فوری، و حقوق حاکمیت غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می دهد تغییرات را پیشنهاد دهند و به آنها رأی دهند، محدود نمی شوند. این مشارکت‌ها در بازار به موارد دیگری می‌افزایند که کاربران برای تکمیل یک نقطه عطف باید در آن شرکت کنند.

هنگامی که کاربر یک نقطه عطف را تکمیل می کند، در برنامه پاداش پلتفرم به آنها پاداش داده می شود. Pushd (PUSHD) همچنین در حال برنامه ریزی برای معرفی یک کارت نقدی است که به کاربران امکان می دهد در کیف پول خود حرکت کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد پیش فروش پوشد را در وب سایت این شرکت مشاهده کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا