اخبار رمز ارز

پیش فروش Pushd، دارندگان بیت کوین کش و اتریوم بیشتری را جذب می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

حمایت جامعه نقشی اساسی در موفقیت پروژه‌های ارزهای دیجیتال دارد. یک جامعه قوی و فعال می تواند باعث پذیرش شود، بازخورد ارزشمندی را به توسعه دهندگان ارائه دهد و به انعطاف پذیری پروژه در بازارهای بی ثبات کمک کند. برای سرمایه گذاران، قدرت جامعه یک پروژه می تواند شاخص کلیدی پتانسیل موفقیت و طول عمر آن باشد.

پلتفرم Pushd (PUSHD) در حال جذب تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران بیت کوین کش (BCH) و اتریوم (ETH) است. این هجوم بر اعتماد به مدل تجارت الکترونیک Pushd و توانایی آن در سرمایه گذاری از رونق DeFi تأکید می کند.

دارندگان بیت کوین کش به سمت Pushd می روند

سرمایه‌گذاران بیت‌کوین کش، یک ارز دیجیتال با تمرکز بر تبدیل شدن به یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا، به طور فزاینده‌ای جذب پیش‌فروش Pushd می‌شوند.

با درک پتانسیل Pushd برای ارائه پیشرفت های قابل توجه در تجارت الکترونیک غیرمتمرکز، دارندگان بیت کوین کش به سمت این پلتفرم حرکت می کنند.

قابل ذکر است، آنها به دنبال اهرم سرمایه گذاری خود در پروژه ای با وعده تغییر شکل تجارت آنلاین هستند.

جامعه اتریوم سرمایه گذاری را گسترش می دهد

جامعه اتریوم که به دلیل ثبات شبکه و موقعیت آن به عنوان یک رهبر در پشتیبانی از برنامه های غیرمتمرکز تقویت شده است، Pushd را به عنوان یک سرمایه گذاری مکمل می بیند.

آنها همیشه به دنبال پروژه های پیشرفته بلاک چین هستند. اکنون، این دارندگان ETH به دلیل پتانسیل آن برای استفاده از قراردادهای هوشمند و اصول مالی غیرمتمرکز در ایجاد یک اکوسیستم تجارت الکترونیک جدید، به سمت Pushd کشیده شده‌اند.

مجموعه Pushd برای دستاوردها

Pushd با ارائه یک پلت فرم نوآورانه که در آن هر کسی می تواند بدون محدودیت های سیستم های تجارت الکترونیک سنتی خرید و فروش کند، فرصت های اقتصادی ایجاد می کند.

این گشودگی باعث ایجاد فعالیت اقتصادی و نوآوری می شود و ابزارهای مورد نیاز افراد و کسب و کارها را برای موفقیت در عصر دیجیتال فراهم می کند.

مدل آن نشان دهنده موج جدیدی از توانمندسازی اقتصادی است که توسط فناوری تسهیل شده و توسط جامعه هدایت می شود.

هجوم سرمایه‌گذاری‌های دارندگان بیت‌کوین کش و اتریوم به Pushd بر جذابیت گسترده پلتفرم و آمادگی بازار آن تأکید می‌کند.

Pushd با ترکیب اصول بلاک چین با نیازهای بخش تجارت الکترونیک مدرن در آستانه رشد قابل توجهی قرار دارد و فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه گذارانی که به دنبال سرمایه گذاری در موج بعدی نوآوری بلاک چین هستند، ارائه می دهد.

Pushd در مرحله 5 پیش فروش است که در آن PUSHD با 0.11 دلار معامله می شود.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا