اخبار رمز ارز

رقیب Cosmos و Monero به سودها نگاه می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

سولانا و فایل کوین اخیراً همکاری خود را برای ابداع راه حل های ذخیره سازی بلاک چین اعلام کردند. با ادغام Filecoin، برنامه های شخص ثالث می توانند به تاریخچه بلوک Solana دسترسی داشته باشند.

به گفته کارشناسان بلاک چین، این حرکت به سولانا در بهبود افزونگی و مقیاس پذیری مجموعه داده های خود کمک می کند. این همکاری می تواند راه را برای ایده های جدید در جامعه توسعه دهندگان هموار کند.

پتانسیل ادغام، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را از سرمایه گذاری در ETF های بیت کوین به بخش آلت کوین معطوف کرده است. تا کنون، با عبور از پیش فروش InQubeta (QUBE) از 10.4 میلیون دلار، علاقه به آلت کوین ها در حال افزایش است.

این پلتفرم سال گذشته رونمایی شد و به استارتاپ های هوش مصنوعی کمک می کند تا سرمایه گذاران را پیدا کنند. مدل آن از اتریوم پشتیبانی می‌کند و استارت‌آپ‌ها را به دقت بررسی می‌کند تا میزان هماهنگی آنها با دیدگاه InQubeta بررسی شود. همانطور که InQubeta گام های سریعی برمی دارد، همچنین رقابت سختی را با آلتکوین های قدیمی مانند Cosmos (ATOM) و Monero (XMR) ایجاد می کند.

استارت آپ های InQubeta و AI

InQubeta دنیایی از فرصت ها را برای استارت آپ های هوش مصنوعی باز می کند. InQubeta با خدمات خود به نوآوران کمک می کند تا با استفاده از راهنمایی های کهنه کار در صنعت هوش مصنوعی و متخصصان با تجربه، یک مدل اقتصادی مقیاس پذیر برای پروژه های خود بسازند.

این پلتفرم یک سکه بومی، توکن QUBE، منحصراً برای اکوسیستم خود ایجاد کرده است. این ارز دیجیتال جدا از اینکه برای تراکنش ها استفاده می شود، مدیریت پلتفرم را نیز تسهیل می کند.

پس از گذشت یک سال از راه اندازی آن، به ندرت آلتکوین جدیدی یافت می شود که با موفقیت InQubeta برابری کند. تحلیلگران ثبات عملکرد آن را به مدل تورم زدایی توکن QUBE نسبت می دهند.

بیشتر دسته های دارایی از فراز و نشیب های بازار مصون نیستند. در مورد InQubeta، مدل کاهش تورم دارایی را با محدود کردن عرضه آن از تورم و نوسانات در امان نگه می‌دارد. از آنجایی که خریداران به سختی می توانند توکن را بدست آورند، ارزش آن حتی زمانی که بازارها در حال کاهش است، افزایش می یابد.

در ماه‌های آینده، تیم InQubeta از ابتکارات جدیدی برای گسترش پایگاه کاربران این پلتفرم رونمایی خواهد کرد. اولین مورد از این گونه ابتکارات، یک برنامه ی مخاطره آمیز برای محبوب کردن خدمات خود خواهد بود. پروژه دیگری که این تیم روی آن کار می کند این است که توکن QUBE در یک صرافی متمرکز فهرست شود.

هکاتون بخشی از برنامه رویداد Monero در پراگ است

Monero یک پلتفرم رمزنگاری با محوریت حریم خصوصی برای انجام تراکنش های آنلاین امن است. پلتفرم اثبات کار یک توکن ویژه برای تراکنش های خود ایجاد کرده است، XMR.

Monero Konfrenco سالانه آن که در ماه ژوئن در پراگ برگزار می‌شود، نوآوران را در یک پلتفرم مشترک برای بحث‌ها و بینش‌ها در مورد فناوری‌های اولیه حفظ حریم خصوصی گرد هم می‌آورد.

این پلتفرم همچنین یک هکاتون ترتیب خواهد داد که در آن توسعه‌دهندگان باید با استفاده از کد یا ویژگی‌های مونرو dApps بسازند و می‌توانند برای تلاش‌های خود جوایز ارز دیجیتالی هیجان‌انگیزی دریافت کنند.

چنگال Cosmos Hub GovGen آماده راه اندازی شد

Cosmos با شبکه‌ای از بلاک‌چین‌های قابل همکاری، به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا Dapp‌ها را ایجاد کرده و بدون زحمت آن‌ها را مقیاس‌بندی کنند. توکن بومی آن ATOM یکی از بهترین آلتکوین‌های سال 2023 بود و امسال نیز در حال افزایش است. Cosmos مشغول حل مسئله قابلیت همکاری است.

این پروتکل از پروتکل ارتباطات بین بلاک چین (IBC) پشتیبانی می‌کند که کارمزد اسمی گاز و نرخ تراکنش را تا 500 میلی‌ثانیه تضمین می‌کند.

Cosmos اخیراً به دلیل GovGen، یک بلاک چین ایجاد شده برای حکمرانی غیرمتمرکز که شاخه ای از Cosmos Hub است، در اخبار بوده است. بر اساس گزارش ها، این پتانسیل این است که عملیات شبکه AtomeOne را غیرمتمرکز کند.

دارندگان GovGen می توانند به پیشنهادات مربوط به توکنومیک و پارامترهای زنجیره ای AtomeOne رأی دهند.

Jae Kwon یکی از بنیانگذاران Cosmos اخیراً گفته است که می تواند نحوه استفاده از توکن های حاکمیتی برای توسعه بلاک چین را تسریع کند.

نتیجه

InQubeta، Cosmos و Monero با توجه به پتانسیل آنها برای جذب مالی، گزینه های عالی برای سرمایه گذاران هستند. این ارزهای رمزپایه می‌توانند راه‌های متعددی را برای کسب درآمد غیرفعال مانند سهام‌داری و مشارکت با انگیزه ارائه دهند.

این پلتفرم‌ها همچنین DeFi را برای گروه‌های کاربری مختلف دموکراتیک می‌کنند. در حالی که Cosmos و Monero به طور سنتی به توسعه دهندگان و کاربران رمزنگاری خدمات ارائه می دهند، InQubeta به استارتاپ های هوش مصنوعی قدرت می دهد.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا