اخبار رمز ارز

پیش فروش توکن هوش مصنوعی اسکاتی بیش از 400 هزار دلار افزایش یافت که به 10 برابر اشاره دارد

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Scotty AI یک پیش فروش جدید است که هوش مصنوعی (AI) و بلاک چین را ترکیب می کند و بسیاری از احتمالات آینده را ارائه می دهد.

در تلاش برای پذیرش جریان اصلی، پشته فناوری هوش مصنوعی اسکاتی با طلسم سکه میم آن، یک تکنو-سگ خزدار به نام اسکاتی هوش مصنوعی مشخص می شود.

پس از راه اندازی در ژانویه، پیش فروش whippersnapper بیش از 400 هزار دلار فروخته شد که نشان دهنده رای موافق سرمایه گذاران اولیه است.

اما شروع سریع آن سؤالاتی را در مورد اینکه هوش مصنوعی اسکاتی چیست و چگونه کار می کند ایجاد می کند. بنابراین، بیایید نگاهی بیندازیم.

پیش فروش توکن هوش مصنوعی اسکاتی بیش از 400 هزار دلار افزایش یافت که به 10x - 1 اشاره دارد.

Guardian of the Cryptoverse: پتانسیل گسترده اسکاتی

در ظاهر، Scotty AI یک تریر دوست‌داشتنی اسکاتلندی با خز پشمالو و مشکی است که مانند آسمان شب می‌درخشد.

شخصیت مرموز او باعث می شود تا او را به یک موفقیت فوری در جامعه میم سکه تبدیل کند. ارجاع فرهنگی به پیشینیان مانند شیبا اینو و دوج کوین طنین و ارتباط را القا می کند و بستری را برای اسکاتی فراهم می کند تا خود را به عنوان سگ برتر ثابت کند.

اما در پشت چشمان سگ توله سگ آن یک پروتکل امنیتی سایبری قوی وجود دارد که از هوش مصنوعی برای شناسایی تقلب و کاهش خطرات در صنعت کریپتو استفاده می کند.

پیش فروش توکن هوش مصنوعی اسکاتی بیش از 400 هزار دلار افزایش یافت که به 10x - 2 اشاره دارد.

قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی اسکاتی او را در تشخیص الگوها، شناسایی آسیب‌پذیری‌ها و کشف بینش‌های پنهان در بلاک چین کارآمدتر می‌کند. اسکاتی را به عنوان یک نرم افزار ضد ویروس خزدار و توکن شده برای بلاک چین در نظر بگیرید.

این رویکرد دو وجهی، جذابیت میم سکه‌های سرگرم‌کننده و اولین جامعه را با امنیت حل مشکل و سرویس‌دهی کاربر ترکیب می‌کند و پتانسیل بازاریابی و محصول آن را به حداکثر می‌رساند.

دو ویژگی برجسته در حوزه Scotty Scotty Swap و Scotty Chat هستند.

Scotty Swap با استفاده از هوش مصنوعی، یک پروتکل مبادله توکن است که امکان مبادله سریع با تمرکز بر امنیت و کارایی سرمایه را فراهم می کند.

Scotty Chat یک همراه دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی است. اسکاتی چت به عنوان یک ربات گفتگوی پیشرفته که در زمینه داده‌های بی‌درنگ آموزش دیده است، از شما دعوت می‌کند تا درباره بینش‌های بازار ارزهای دیجیتال بحث کنید و دنیای دارایی‌های دیجیتال را کشف کنید.

اما اسکاتی هوش مصنوعی به دنبال یک تصاحب کامل بلاک چین است و در عین حال به تسلط اجتماعی دست می یابد. بیایید نگاهی دقیق تر به برنامه های آن بیندازیم.

نقشه راه برای رها کردن قابلیت های پیشگام اسکاتی

هوش مصنوعی اسکاتی در فاز 1 نقشه راه خود باقی می ماند و فرصتی به موقع برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا از پایه وارد شوند.

مرحله فعلی آن مستلزم قرارداد هوشمند، پیش فروش، و راه اندازی جامعه، در کنار تلاش های بازاریابی است.

پیش فروش توکن هوش مصنوعی اسکاتی بیش از 400 هزار دلار افزایش یافت که به 10x - 3 اشاره دارد

قرارداد هوشمند همچنین ممیزی از شرکت ارزیابی بلاک چین شخص ثالث Coinsult دریافت کرده است که نشان دهنده تعهد آن به شفافیت و امنیت است.

در همین حال، در حال حاضر با 2300 مشترک تلگرام و نزدیک به 2000 دنبال کننده در X، موفقیت اجتماعی را تجربه می کند.

فاز 2 بر روی خدمت به جامعه و راه اندازی نسخه های بتا Scotty Swap و Scotty Chat تمرکز دارد. همچنین رشد اجتماعی بیشتر و “تسخیر بلاک چین” را هدف قرار می دهد.

فاز نهایی آن بر پذیرش جریان اصلی متمرکز است که شامل لیست‌های DEX و CEX، ابتکارات اجتماعی و راه‌اندازی در CoinGecko و CoinMarketCap است.

برنامه های جاه طلبانه هوش مصنوعی اسکاتی و رویکرد جامعه اول توجه برخی از تحلیلگران برتر این صنعت را به خود جلب کرده است. به عنوان مثال، در ویدئویی اخیر، مایکل روبل این پروژه را “مم سکه شماره 1 برای سال 2024” نامید.

پیش فروش و توکنومیک هوش مصنوعی اسکاتی

در حال حاضر، پیش فروش Scotty the AI ​​421,000 دلار افزایش یافته است و دور فعلی آن سقف 542,000 دلاری دارد. به محض اینکه وارد شود، قیمت آن افزایش می یابد. اما سرمایه گذاران می توانند امروز SCOTTY را با قیمت 0.0053 دلار خریداری کنند.

با عرضه کل 1,734,567,890 توکن، 30٪ (520,370,367) برای پیش فروش در نظر گرفته شده است.

520,370,367 توکن دیگر به توسعه اکوسیستم، 346,913,578 به پاداش های شرط بندی، 173,456,789 به لیست های مبادله و 173,456,789 به بازاریابی اختصاص داده شده است.

پیش فروش توکن هوش مصنوعی اسکاتی بیش از 400 هزار دلار افزایش یافت که به 10x - 4 اشاره دارد.

سرمایه‌گذاران پیش‌فروش می‌توانند فوراً شروع به جمع‌آوری جوایز شرط‌بندی کنند و 298٪ APY در سپرده خود به دست آورند. با این حال، این بازده با افزایش استخر سهام کاهش می‌یابد و به پذیرندگان اولیه اکوسیستم انگیزه می‌دهد.

آخرین اطلاعیه ها و نوآوری های اسکاتی را از دست ندهید. Scotty AI X را دنبال کنید یا به تلگرام آن بپیوندید. از طرف دیگر، برای خرید پیش فروش و کسب جوایز غیرفعال، از وب سایت هوش مصنوعی اسکاتی دیدن کنید.

از پیش فروش Scotty AI دیدن کنید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا