اخبار رمز ارز

استارتاپ بلاک چین aelf مستقر در سنگاپور با سرمایه 50 میلیون دلاری به مسابقه هوش مصنوعی می پیوندد

استارتاپ بلاک چین aelf از یک صندوق اکوسیستم جدید 50 میلیون دلاری با هدف اولویت دادن به ادغام هوش مصنوعی در بلاک چین رونمایی کرد.

اکوسیستم بلاک چین aelf که مقر آن در سنگاپور است، یک ابتکار جدید چند میلیون دلاری را برای انتقال از یک شبکه غیرمتمرکز به یک “اکوسیستم پر جنب و جوش غنی شده با مدل های پیشرفته هوش مصنوعی” راه اندازی می کند.

در یک اطلاعیه وبلاگ در 12 آوریل، تیم aelf گفت که بازوی سرمایه گذاری آن، aelf Ventures، به طور استراتژیک صندوق اکوسیستم 50 میلیون دلاری خود را برای حمایت از «ابتکارات هوش مصنوعی خلاقانه که به دنبال فعال سازی بلاک چین هستند، مستقر خواهد کرد».

با رونمایی از بسته‌های ابزار مناسب برای توسعه‌دهندگان، aelf این نوآوری بلاک چین هوش مصنوعی را با توانمندسازی جامعه برای استفاده از این فناوری‌های جدید برای پیش‌پردازش داده‌ها، آموزش مدل، تنظیم دقیق و استقرار، توسعه عامل، روی زنجیره افزایش می‌دهد. استقرار و کسب درآمد با محیط بلاک چین aelf.”

تیم aelf

اگرچه معیارهای تامین مالی فاش نشده است، این اعلامیه نشان می دهد که پروژه ها و بازی های فعلی در بلاک چین aelf در حال آماده شدن برای ترکیب قابلیت های هوش مصنوعی هستند که نشان دهنده علاقه روزافزون به هم افزایی بلاک چین و هوش مصنوعی در بین شرکت ها است.

همانطور که کریپتوفارسقبلا گزارش داده بود، Aptos Labs، شرکت پشت بلاک چین Aptos، و io.net برای بهبود دسترسی به منابع گرافیکی مقیاس‌پذیر، با هدف تقویت هوش مصنوعی و قابلیت‌های یادگیری ماشین، وارد همکاری شدند. به عنوان بخشی از این قرارداد، io.net و Aptos Labs در ایجاد طیف وسیعی از مدل‌ها و محصولات هوش مصنوعی برای انتشار نهایی آنها در شبکه بلاک چین Aptos همکاری خواهند کرد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا