اخبار رمز ارز

پیش‌بینی‌های سه ماهه دوم به نفع DeeStream در میان شکست‌های پیش‌بینی‌شده برای USDT، FIL است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

از آنجایی که سه ماهه دوم سال 2024 با رویدادهای مهمی مانند نصف شدن بیت کوین و تحولات بالقوه ETF اتریوم همراه است، DeeStream به عنوان یک برجسته برای پتانسیل رشد ظاهر می شود، در تضاد با چالش های پیش بینی شده برای USDT و FIL.

به نظر می رسد سه ماهه دوم سال 2024 یک دوره شلوغ است که سرمایه گذاران باید از آن عبور کنند. نصف شدن بیت کوین (BTC) در یک طرف و تایید یا رد بالقوه ETF نقطه ای اتریوم (ETH) در ایالات متحده، این نوید را می دهد که برای سرمایه گذارانی که پیش بینی می کنند روند صعودی در نوسان کامل پیش برود، یک حرکت وحشیانه باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، تحلیلگران رشد امیدوارکننده‌ای را برای DeeStream (DST) پیش‌بینی می‌کنند و در عین حال به مشکلات احتمالی برای Tether (USDT) و Filecoin (FIL) اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه انتظار می رود نوسانات به شکل دهی به چشم انداز ادامه دهند، سرمایه گذاران به دقت این دارایی های دیجیتال را بررسی می کنند و بر این اساس موقعیت خود را تعیین می کنند.

Filecoin به نقطه عطف ذخیره سازی قابل توجهی دست یافته است

Filecoin، یک شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز، در تاریخ 25 مارس در X پست کرد که به نقاط عطف ذخیره سازی جدید 2.1 EiB داده داخلی و 7.6 EiB ظرفیت داده خام بایت رسیده است. این دستاورد برای Filecoin بر تقاضای فزاینده برای راه حل های ذخیره سازی غیرمتمرکز و نقش محوری Filecoin در رفع این نیاز تاکید می کند.

در زمان نگارش این مقاله، Filecoin دارای قیمت 9.65 دلار است که نسبت به ماه گذشته 16.88 درصد افزایش داشته است. بزرگنمایی بیشتر نمودار نشان می دهد که Filecoin در حال مبارزه است. Filecoin از 11.73 دلار در 9 مارس سقوط کرد و تحلیلگران را پیش بینی کرد که این ارز دیجیتال در سه ماهه دوم 2024 با مقاومت بیشتری روبرو خواهد شد.

OKX Tether را در اروپا حذف می کند

گزارش ها نشان می دهد که صرافی کریپتو OKX پشتیبانی از جفت های معاملاتی Tether در منطقه اقتصادی اروپا را متوقف کرده است. این توسعه از طریق تصاویری در پلتفرم رسانه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌دهد جفت‌های معاملاتی Tether USDT در حال حذف شدن از صرافی هستند. تتر بزرگترین استیبل کوین در بخش کریپتو با ارزش بازار ۱۰۴.۵ میلیارد دلار در زمان نگارش مقاله است.

با توجه به حذف جفت‌های معاملاتی Tether، OKX اعلام کرده است که قصد دارد بیش از 30 جفت معاملاتی جدید یورو را معرفی کند. دلیل حذف از فهرست نامشخص است، اما می‌توان آن را به قوانین جدید استیبل کوین نسبت داد. تتر با مبارزات حقوقی غریبه نیست و تحلیلگران پیش بینی می کنند که استیبل کوین در سه ماهه دوم سال 2024 در دوران سختی قرار خواهد گرفت.

تحلیلگران پیش بینی می کنند که DeeStream آماده رشد است

سه ماهه دوم نزدیک است و تحلیلگران اشاره می کنند که DeeStream برای رشد قابل توجهی آماده است. DeeStream به دلیل فرصت هایی که به سرمایه گذاران ارائه می دهد، به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو برای خرید در سال 2024 معرفی شده است.

به عنوان یک پلتفرم پخش غیرمتمرکز، مزایای انحصاری استفاده از DeeStream شامل پرداخت فوری برای سازندگان محتوا، هزینه کمتر و آزادی بیان است. این مهم است زیرا اکثر پلتفرم‌های استریم متهم به رعایت نکردن آزادی بیان شده‌اند.

از آنجایی که DeeStream به تولید تبلیغات ادامه می دهد، سرمایه گذاران در مرحله 2 پیش فروش مداوم آن، توکن های DST را خریداری می کنند.

با مراجعه به وب سایت، درباره پیش فروش DeeStream اطلاعات بیشتری کسب کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا