اخبار رمز ارز

بایننس اولین هیئت مدیره را تشکیل می دهد که هنوز سایت HQ را انتخاب نکرده است

بایننس برای اولین بار هیئت مدیره ای را با تشدید سرکوب نظارتی منصوب کرد.

رياست هيئت مديره تازه تشكيل شده بر عهده گابريل عابد، سفير سابق باربادوس در امارات متحده عربي خواهد بود. هیئت مدیره متشکل از هفت عضو است، از جمله ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس و سایر مدیران کلیدی مانند هینا چن، جینکای هی و لیلای وانگ که از اعضای موسس پلتفرم بودند.

علاوه بر این، دو عضو خارجی، آرنو ونتورا، شریک مدیریتی در Gojo & Co، و Xin Wang، مدیر عامل Bayview Acquisition Corp.، به هیئت مدیره خواهند پیوست. طبق گزارش بلومبرگ، این توسعه به طور رسمی در 7 مارس تایید شد.

این حرکت استراتژیک یکی از تغییرات مهم اولیه تحت رهبری تنگ است که در نوامبر این نقش را بر عهده گرفت. این صرافی که هنوز مکان ثابتی را برای مقر جهانی خود اعلام نکرده است، تشکیل این هیئت مدیره را گامی مهم در تلاش‌های مستمر تغییر و انطباق خود می‌داند.

بزرگترین صرافی رمزارز اخیراً تحت نظارت نظارتی قابل توجهی قرار گرفته است. پس از اتهامات جنایی و تسویه حساب 4 میلیارد دلاری در ایالات متحده، این مبادله در مناطق دیگری مانند نیجریه و فیلیپین زیر ذره بین قرار گرفته است. اخیراً، SEC فیلیپین با استناد به عدم انطباق با الزامات مجوز، تلاش هایی را برای مسدود کردن این مبادله انجام داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا