اخبار رمز ارز

پکن ماینینگ کریپتو و طرح صرفه جویی در انرژی را افزایش می دهد

[ad_1]

پکن یک برنامه اجرایی به روز شده برای تقویت حفظ انرژی منتشر کرد و به صراحت اقداماتی را بیان کرد که فعالیت های استخراج ارز دیجیتال را سرکوب می کند.

کمیسیون توسعه و اصلاحات شهرداری پکن، همراه با 11 بخش دیگر، اعلامیه مفصلی صادر کردند که بر تعهد خود به سیستم کنترل دوگانه مصرف انرژی و انتشار کربن تاکید کرد.

این طرح بیشتر بر انتقال به “سطح بالاتر و کیفیت بالاتر” حفاظت از انرژی، در راستای ساخت یک تمدن زیست محیطی و یک پکن “زیبا” تاکید می کند.

قابل توجه است که این دستورالعمل با اقدامات گسترده ضد ارزهای دیجیتال که قبلاً در چین وجود دارد متفاوت است.

استخراج کریپتو به دلیل مصرف بیش از حد انرژی مورد انتقاد قرار گرفته است و آخرین اقدامات شهر نشان دهنده رویکردی متمرکزتر و دقیق تر برای توقف چنین عملیاتی است. این سرکوب با هدف کشور برای کاهش آلودگی و گسترش سبز و همچنین ارتقای نوآوری های فناوری و انرژی هماهنگ است.

طبق بند 18 این طرح، مقامات قرار است نظارت، تجزیه و تحلیل و اصلاح طبقه‌بندی فعالیت‌های ماینینگ را تقویت کنند تا به دنبال دستورالعمل‌های ملی «تصفیه قاطعانه فعالیت‌های استخراج ارز مجازی» انجام شود.

این پیاده‌سازی نشان‌دهنده یک اقدام دقیق‌تر و هدفمندتر است که احتمالاً عملیات معدن‌کاری زیرزمینی یا فراساحلی را در حالی که چین برای اهداف بازده انرژی و بی‌طرفی کربن تلاش می‌کند، سوق خواهد داد.

پس از ممنوعیت اصلی استخراج رمزارز چین در سال 2021، بسیاری از عملیات استخراج بیت کوین به ایالات متحده منتقل شدند.

در همین حال، ایالات متحده – از طریق اداره اطلاعات انرژی خود (EIA) – ابتکار جدیدی را برای بررسی دقیق مصرف برق تأسیسات استخراج ارزهای دیجیتال در یک موضع فعال در حفظ محیط زیست رونمایی کرد.

تحت این برنامه که قرار است در هفته آینده راه اندازی شود، EIA داده های عمیقی را در مورد استفاده از انرژی استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال تجاری جمع آوری می کند تا تاثیر این بخش بر چشم انداز انرژی کشور را درک کند.

این اقدام که توسط دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید تصویب شده است، در میان نگرانی‌ها در مورد ردپای اکولوژیکی استخراج ارز دیجیتال رخ می‌دهد.

از آنجایی که صنعت ارزهای دیجیتال به بلوغ می رسد و با مهاجرت آن به مناطقی با هزینه های انرژی سودمند و آب و هوای نظارتی مشخص می شود، این تلاش گسترده جمع آوری داده ها به دنبال آگاه نگه داشتن برنامه ریزان انرژی و اطلاع رسانی گفتمان نظارتی در مورد شفافیت مصرف انرژی است.



[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا