اخبار رمز ارز

پس از راه اندازی Taprootبیت کوین یک آخر هفته پرتنش را تجربه کرد

بیت کوین  پس از فعال سازی موفقیت آمیز سافت فورک Taproot  در پایان هفته در 13 نوامبر در بالای یک منطقه کلیدی معامله شد.

 

رد ETF اسپات

داده‌های Cointelegraph و TradingView نشان داد که معاملات BTC/USD در ساعت 10 صبح یکشنبه به وقت UTC بالاتر از 64000 دلار است.

این جفت ارز در اواخر روز شنبه پس از اینکه برای مدت کوتاهی به زیر 63000 دلار رسید ، سپس به لطف قانونگذاران ایالات متحده که اولین (ETF)  اسپات را رد کردند، افزایش یافت.

قبل از تثبیت ، بالاترین قیمت 65,350 دلار برای بیت کوین در Bitstamp مشاهده شد و پس از آن به شکل خود بازگشت.

به جزابراز تاسف از اخبار ETF، یکشنبه همه چیز در مورد گام های بیت کوین مثبت بود، و فعالان بازار راه اندازی Taproot را جشن گرفتند.

Taproot بزرگترین ارتقاء پروتکل بیت کوین از سال 2017، مزایای زیادی را ارائه می دهد که بر همه چیز از امنیت گرفته تا کارایی شبکه لایتنینگ تأثیر می گذارد. Taproot اولین بار هفت سال پیش توسط توسعه دهنده به نام ماکسول پیشنهاد شد و اکنون در نهایت به واقعیت تبدیل شده است.

Pieter Wuille، توسعه‌دهنده هسته بیت‌کوین، در بخشی از نظرات روز یکشنبه گفت: “این پروژه ساخت کیف‌پول‌ها/پروتکل‌هایی است که بر روی آن ساخته می‌شوند تا از مزایای آن استفاده کنند.”

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، سافت فورک های سابق ، قبل از دوره های قیمتی صعودی بیت کوین بوده اند.

در همین حال، بسته شدن هفتگی یکشنبه چالشی را برای گاوها که به دنبال یک شکست تمیز بالاتر از سطح مقاومت شش ماهه هستند، ایجاد می کند.

با توجه به اینکه بیت کوین مشخصاً در روزهای یکشنبه حرکت های قیمتی ضعیف تری داشت و در هفته های اخیر در روزهای دوشنبه بهبود می یافت،در روزیکشنبه، بازار در تاریکی باقی می ماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا