اخبار رمز ارز

پرداخت با لایت کوین (LTC)

لایت کوین توییت می کند که LTC در هر جایی که VISA باشد پذیرفته می شود.

کاربران سردرگم هستند که آیا به این معنی است که کارت لایت کوین VISA در سراسر جهان در دسترس خواهد بود یا خیر.

LTC در تلاش است تا با پذیرش گسترده تر به رکورد قبلی خود بازگردد.

لایت کوین، آلت کوین منبع باز به همکاری خود با VISA ادامه می دهد. آلت کوین اکنون در هر جایی که VISA باشد پذیرفته می شود. این بدان معناست که کاربران اکنون می توانند از لایت کوین برای پرداخت هر سرویس یا محصولی که پرداخت با کارت   VISA  را می پذیرند، استفاده کنند. این شامل خرده فروشان، خرید آنلاین، رستوران ها، خدمات دیجیتال و موارد دیگر می شود.

کارت نقدی رسمی VISA صادر شده توسط لایت کوین، ارز دیجیتال را به دلار آمریکا در همان زمان تبدیل می کند. برای استفاده از این کارت نقدی VISA هیچ کارمزد تراکنش اضافی یا کارمزد واریز وجود نخواهد داشت، فقط یک کارمزد ثابت ماهانه 5 دلار است.

اگر کاربران بیش از 750 دلار در هر ماه هزینه کنند، هزینه کارمزد ماهانه برایشان لغو خواهد شد. کاربران همچنین می توانند این کارت را به اپلیکیشن کیف پول LTC متصل کنند.

اگرچه لایت کوین امروز این اطلاعیه را توییت کرد، اما کارت VISA آن تقریباً یک سال است که برای ساکنان ایالات متحده در دسترس است. کارت LTC VISA هنوز فقط در ایالات متحده در دسترس است، با این حال، گفتن اینکه این توکن در “هرجا” موجود است، نشان دهنده پذیرش در سراسر جهان است. بنابراین، هنوز شک زیادی برای تایید آن وجود دارد.

 

همکاری Litecoin و AMC Theaters

برای ماه‌ها، LTC در بازار کریپتو تحت نظر نبود، زیرا آلت‌کوین‌های دیگری مانند شیبا اینو، سولانا و دوج کوین در کانون توجه قرار گرفتند. با این حال، به نظر می رسد که این رمزارز مبتنی بر بلاک چین بیت کوین در تلاش است تا سال را با بازار پر رونق به پایان برساند.

همین 2 روز پیش، لایت کوین اعلام کرد که AMC Theaters لایت کوین را به عنوان پرداخت می پذیرد. دارندگان LTC اکنون می توانند بلیط فیلم های مورد علاقه خود را در سینما با این توکن پرداخت کنند. در اوایل این ماه، بانک مشترک المنافع استرالیا اعلام کرد که کاربران می توانند با اپلیکیشن رسمی بانکی خود، به همراه بیت کوین، بیت کوین کش و اتریوم، LTC را خریداری، بفروشند و نگه دارند.

بنابراین، لایت کوین در سه ماهه پایانی سال پیشرفت زیادی می کند. لایت کوین در 7 روز گذشته بیش از 34 درصد افزایش یافته است. اما برای رسیدن به بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 410.26 دلار که در ماه می ثبت شده بود، تلاش زیادی باید انجام دهد.

LTC در حال حاضر با قیمت 266.79 دلار در زمان نگارش این مقاله معامله می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا