اخبار رمز ارز

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، بیت کوین کش را شکست خورده می خواند

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اظهار کرده که بیت کوین کش «بیشتر یک شکست» بوده است.

ویتالیک بوترین در توییت اخیر خود گفت : “امروز، من BCH را بیشتر یک شکست می نامم. جوامعی که حول یک شورش تشکیل شده اند، حتی اگر دلیل خوبی برای تشکیل داشته باشند، اغلب در دراز مدت زمان با سختی مواجه اند ، زیرا آنها شجاعت را بر شایستگی ارج می نهند و به جای یک راه منسجم به جلو، حول مقاومت متحد شده اند.”

بوترین در یکی از توییت‌های خود می‌نویسد که فورک پیشرو بیت‌کوین بر روی یک جنبش اعتراضی متمرکز شده بود که از یک ذهنیت شورشی شکل گرفته بود، بنابراین راه منسجمی برای حرکت رو به جلو نداشت.

بیت کوین کش در آگوست 2017 به عنوان جایگزینی برای اولین ارز دیجیتال جهان راه اندازی شد که به دلیل اندازه بلوک بزرگتر، قادر به پشتیبانی از حجم تراکنش های بالاتر و کارمزدهای کمتر است.

پس از اینکه بیت کوین کش در اواسط نوامبر 2017 از موفقیت اولیه برخوردار شد و توانست از ارزش بازار اتریوم پیشی بگیرد، بوترین توییت کرد که فورک بحث برانگیز به عنوان یک “رقیب مشروع” برای نام بیت کوین ظاهر شده است.

تا شروع سال 2022، بیت کوین کش از نظر ارزش بازار به رتبه 25 سقوط کرده است و  از زمان اوج گرفتن بیت کوین در نوامبر 2017، به میزان 98 درصد کاهش داشته است.

 

پیش‌بینی‌ها

بوترین همچنین برخی از دیگر پیش بینی های خود را یک دهه پیش انجام شده بود، بازنگری کرد.

این برنامه نویس 27 ساله کانادایی-روسی به اظهار نظر جنجالی خود در مورد کارمزدهای گران بیت کوین در سال 2017 پرداخت و مدعی شد که با توجه به مشکلات مقیاس پذیری اتریوم همچنان از آنها حمایت می کند.

بوترین همچنین اعتراف کرد که برنامه اثبات سهام و تقسیم اولیه او به طرز خنده‌داری اشتباه بوده است.

بنیانگذار اتریوم در سال 2013 پیش‌بینی کرده بود که آلت‌کوین‌ها قبل از اینکه به اندازه کافی طرفدار داشته باشند، به اندازه کاقی رشد می کنند.

علاوه بر این، بوترین ظهور یک صرافی غیرمتمرکز مانند Uniswap را پیش‌بینی کرده بوده، پیش بینی که به آن افتخار می‌کند.

با این حال، این برنامه نویس در پیش بینی توکن های غیر مثلیNFT، که صنعت کریپتو را در سال 2021 عوض کرد، موفق نبوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا