اخبار رمز ارز

هیئت منصفه آزمایشگاه Terraform، Do Kwon را به اتهام کلاهبرداری مجرم می‌داند

هیئت منصفه نیویورک آزمایشگاه Terraform و یکی از بنیانگذاران آن، Do Kwon را متهم به فریب سرمایه گذاران در مورد ثبات UST تشخیص داد.

سقوط استیبل کوین UST Terra در سال 2022 منجر به ضرر 40 میلیارد دلاری برای سرمایه گذاران شد و موج شوک را در بخش ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. این حکم از یک آزمایش دو هفته‌ای سرچشمه می‌گیرد و یک پیروزی قابل توجه برای SEC در تلاش برای تشدید نظارت بر فضای ارزهای دیجیتال است.

این حکم همچنین ممکن است به نتایج محاکمه های جنایی آتی علیه کوون در ایالات متحده و کره جنوبی اشاره کند، جایی که معیارهای اثبات گناه شدیدتر است.

کوون، که 92 درصد از Terraform را کنترل می کند، در مونته نگرو به دلیل استفاده از پاسپورت جعلی بازداشت شد و با استرداد به آمریکا یا کره جنوبی مواجه شد. هر دو کشور به دنبال کلاهبرداری جنایی علیه او هستند.

استرداد احتمالی کوون پس از حکم اخیر دادگاه عالی مونته نگرو، که تصمیمات قبلی در مورد انتقال او به سئول را به چالش می کشد، بیشتر شده است.

پس از بررسی کمتر از دو ساعت، هیئت منصفه به این نتیجه رسیدند که Kwon و شرکتش ادعاهای نادرستی در مورد استفاده از فناوری بلاک چین Terraform توسط Chai، یک برنامه پرداخت پرکاربرد در کره داشته اند.

علاوه بر این، این حکم به اطلاعات گمراه‌کننده‌ای در مورد ثبات استیبل کوین UST اشاره می‌کند که ظاهراً ارزش ثابتی را که از طریق الگوریتم‌ها با دلار آمریکا مرتبط است، حفظ می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا