اخبار رمز ارز

سرمایه گذاری های استارت آپی در سه ماهه اول 38 درصد افزایش یافت

حجم سرمایه گذاری های مخاطره آمیز در صنعت کریپتو در سه ماهه اول سال جاری به ۲ میلیارد دلار رسید.

کارشناسان کریپتو کوریو خاطرنشان کردند که رقم 2 میلیارد دلاری روند نزولی دو ساله را شکست و 38 درصد افزایش سرمایه گذاری را نسبت به سه ماهه چهارم سال 2023 نشان داد. تعداد تراکنش ها با 49 درصد افزایش به 250 تراکنش رسید.

اگرچه شاخص حجم سرمایه گذاری هفت برابر کمتر از بالاترین رکورد تاریخ (ATH) است، اما آغاز روند صعودی یادآور وضعیت پایان سال 2020 قبل از رشد سهموی کل بازار است.

تحلیلگران توجه خود را به چندین ویژگی دوره گزارش جلب کردند: سرمایه گذاری های سری A که عملکرد بهتری از دورهای اولیه داشتند، دو برابر شدن معاملات سری A، و شرکت های متمرکز بر صنعت به رهبری a16z که پیشتاز بودند.

کریپتو کوریو: سرمایه گذاری های استارت آپی در سه ماهه اول تا اول 38 درصد افزایش یافت
منبع: Crypto Koryo

اکوسیستم اتریوم در تعداد تراکنش‌های یک شبکه رهبری را حفظ کرد. با این حال، سولانا به شدت به شاخص بلاک چین رسیده است. به گفته کارشناسان، این امر ناشی از رونق توکن های میم در شبکه است.

تحلیلگران CoinGecko همچنین خاطرنشان کردند که میم کوین ها در سه ماهه اول سال 2024 با ثبت سود 1312 درصدی به سودآورترین ارز دیجیتال تبدیل شدند. 10 مورد برتر از نظر سود شامل سکه های میم که در ماه مارس منتشر شد، مانند برت، کتاب میم، و گربه در دنیای سگ ها بود.

سودآوری میم کوین برت در پایان سه ماهه اول به 7727 درصد رسید. پس از آن Dogwifhat که از ابتدای سال 2721 درصد افزایش داشته است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا