اخبار رمز ارز

هش ریت بیت کوین به رکورد 200 EH/S رسید

بیت کوین  در حال رسیدن به بالاترین رکورد جدید است و استخرهای استخراج بزرگ احتمالا قبلاً هم این عنوان را به دست آورده اند.

داده‌های منابع نظارتی MiningPoolStats نشان می‌دهد که از 20 دسامبر، هش ریت شبکه بیت‌کوین عملا به بالاترین حد خود رسیده است.

علیرغم کاهش قیمت به 69000 دلار، هش ریت در حال افزایش است و قدرت محاسباتی از استخرهای شناخته شده اکنون در اوج تاریخی است.

هش ریت به قدرت محاسباتی اختصاص داده شده به استخراج اشاره دارد، و اگرچه اندازه گیری دقیق آن غیرممکن است،اما تخمین آن  نشان می دهند که اکنون بیت کوین برای ماینرها فریبنده تر – و در نتیجه ایمن تر – از همیشه است.

هش ریت یک استخر شناخته شده در این هفته 182.4 اگزاهش در ثانیه (EH/s) بود و هش ریت کل 188.9  EH/s بود.

طبق گزارش MiningPoolStats، تنها یک بار قبلا هش ریت کل ، بالاتر بوده است و در اوایل ماه مه، درست قبل از شکست ماینرهای چین، به 209.3 EH/s رسید. از طرف دیگر، استخرهای شناخته شده هرگز اینقدر شلوغ نبوده اند.

به این ترتیب، هش ریت نه تنها به طور کامل پس از سرکوب چینی ها بازیابی شده است، بلکه اکنون قوی تر از هر زمان دیگری در تاریخ بیت کوین است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش می دهد، به نظر می رسد تمایل کمی برای فروش بیت کوین در سطح قیمت فعلی وجود دارد، زیرا ماینرها و هولدرها به طور یکسان از عرضه خودداری می کنند.

ارقام شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode روند روز پنجشنبه را تایید کرد و نشان داد که مقدار عرضه بیت کوین از حالت “لیکویید” به “غیر نقد” اکنون 100،000 بیت کوین در ماه است.

کوین های غیر نقدشونده آنهایی هستند که به آدرسی ارسال می شوند که سابقه خرج کمی دارند و عموماً با انباشت سرمایه گذاران و خریداران بازار صعودی مرتبط هستند.

Glassnode نشان می دهد که مرحله انباشت به لطف تحولات چین آغاز شد . ارقام نشان دهنده تأثیر مثبت حرکات عرضه غیر نقدی بر عملکرد قیمت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا