اخبار رمز ارز

آلت کوین ها از جمله XRP و SHIB جهش قابل توجهی کردند

آلت‌کوین‌ها پس از شکست بزرگ در چهارهفته گذشته، بازگشتی قوی داشتند. XRP در روز پنجشنبه برای اولین بار در سه هفته گذشته از سطح قیمت 1 دلار عبور کرد. شیبا اینو، یکی از با ارزش‌ترین میم کوین های جهان، در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۶ درصد افزایش یافت.

بیت کوین و اتریوم در روز پنجشنبه شاهد افت حاشیه ای بودند. هر دو دارایی دیجیتال در روز پنج شنبه تقریباً 2 درصد کاهش یافتند. با توجه به افزایش قابل توجه آلت کوین ها، تسلط بیت کوین و اتریوم در بازار ارز دیجیتال در این هفته به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

در حال حاضر، تسلط بیت کوین و اتریوم بر بازار کریپتو به ترتیب 40 درصد و 20 درصد است. از نظر عملکرد هفتگی، بیت کوین و اتریوک پشت سر XRP، Terra، Shiba Inu و Polygon قرار گرفته اند.  XRP و Terra همچنان بهترین عملکرد را در بین 10 ارز دیجیتال برتر در 7 روز گذشته داشته اند.

در اوایل این ماه، Finance Magnates ، پس از افزودن نزدیک به 13 میلیون کوین XRP در سه ماه گذشته توسط آدرس های بزرگ، جهش عظیمی را در دارایی های رمزنگاری میلیونرهای XRP گزارش کرد. با توجه به آخرین افزایش قیمت، دارایی کریپتو از سقف بازار کاردانو (ADA) عبور کرد.

علاوه بر XRP، SHIB و Terra، سایر دارایی‌های دیجیتال مانند Sushiswap و RenProtocol نیز در چند روز گذشته شاهد پیشرفت‌های عظیمی بوده‌اند.Sushiswap  در روز سه‌شنبه 10 درصد افزایش یافت و الگوی تجمع آدرس‌های نهنگ  برای آن قوی به نظر می‌رسد. سایت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment در توییتر تاکید کرد که آدرس هایی با 100 هزار تا 10 میلیون Sushiswap   اکنون 3.4 درصد بیشتر از کل عرضه را جمع آوری کرده اند،که معادل در مجموع 8.34 میلیون کوین به ارزش تقریباً 53 میلیون دلارمی شود.

همچنین بخوانید:   میزان تسلط بر بازار بیت کوین به زیر 42 درصد رسید

Renprotocol در 24 ساعت 36% افزایش یافته است و بسیاری از موقعیت های شورت ها در خطر لیکویید شدن قرار دارند. این شرکت اضافه کرد که نسبت موقعیت های شورت به لانگ بسیار زیاد بوده است. پس از از دست دادن نزدیک به 800 میلیارد دلار، ارزش بازار کریپتو به تدریج در حال بهبود است. عملکرد بیت کوین و اتریوم نقش مهمی در عملکرد کلی ارزهای دیجیتال در 2 هفته آخر دسامبر 2021 خواهد داشت.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا