اخبار رمز ارز

نماینده کنگره از رهبری ایالات متحده در نوآوری بیت کوین حمایت می کند

پاتریک مک هنری، نماینده کنگره آمریکا معتقد است که ایالات متحده باید رهبری نوآوری بیت کوین را بر عهده بگیرد.

در اجلاس اخیر سیاست بیت کوین در واشنگتن دی سی، مک هنری (R-NC) بیت کوین را سنگر آزادی و یک تکه فناوری غیرقابل توقف توصیف کرد و بر شکست حتی رژیم های سختگیرانه مانند حزب کمونیست چین در توقف پیشرفت آن تاکید کرد.

«این جایی است که عمل است، این سنگر آزادی است […] هر رژیمی که تلاش کرده آن را تعطیل کند شکست خورده است.»

مک‌هنری که به عنوان مدافع نوآوری مالی شناخته می‌شود، تاکید کرد که همکارانش در کنگره باید در بیت‌کوین (BTC) به خوبی آشنا شوند تا از خطرات سیاست‌گذاری ناآگاهانه در چت کنار آتش جلوگیری کنند. این جمهوری خواه لحظات ناخوشایندی را که قانونگذاران در مورد مبهم کردن تراکنش با بیت کوین پرس و جو می کنند، بدون اینکه متوجه شوند در یک دفتر کل شفاف عمل می کند، برجسته کرد.

او اظهار داشت: احمقانه‌ترین راه برای پنهان کردن تراکنش‌های خود این است که آنها را در ملاء عام انجام دهید، و افزود که پول نقد به دلیل تصورات نادرست در مورد شفافیت بیت کوین، ابزار اصلی در تامین مالی غیرقانونی است.

مک‌هنری همچنین بر اهمیت آموزش سیاست‌گذاران در مورد بیت‌کوین تأکید کرد و پیشنهاد کرد که خواندن کتاب سفید بیت‌کوین ساتوشی ناکاموتو می‌تواند بحث‌های قانونی آگاهانه‌تری را تسهیل کند. نماینده کنگره نسبت به حفره های اطلاعات غلطی که سیاست گذاران ناآگاه تمایل دارند در آنها بیفتند، ابراز نگرانی کرد و منجر به قوانین نادرست شد.

مک‌هنری در فراخوان خود برای اقدام، از ایالات متحده خواست تا از این فرصت برای تبدیل شدن به یک رهبر در انقلاب بیت‌کوین استفاده کند و به کشوری تبدیل شود که بر آینده مالی و فناوری در سطح جهانی تأثیر بگذارد.

او در پایان گفت: «من سعی می‌کنم سیاست‌گذاران روی تپه را متقاعد کنم که در آغوش بگیرند و ایالات متحده در آن رهبر باشد، نه اینکه عقب بماند».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا