اخبار رمز ارز

مقاومت بیت کوین در حدود 66.9 هزار دلار قبل از هاوینگ

کاهش قیمت بیت کوین به زیر 63000 دلار، دید واضح تری از سطوح حمایت و مقاومت ارائه کرده است که منجر به نصف شدن ماه آینده می شود.

Ali-Charts، تحلیلگر بیت کوین (BTC) و ارزهای دیجیتال، سه قیمت مهم را شناسایی کرد که به عنوان سطوح پشتیبانی برای بزرگترین دارایی دیجیتال در جهان عمل می کنند. به گفته ناظر زنجیره‌ای با استناد به داده‌های Glassnode، 61100 دلار، 56685 دلار و 51530 دلار باید در برابر افت بیشتر بیت‌کوین کاهش یابد.

در مقابل، 66,990 دلار و 72,88 دلار به عنوان سطوح مقاومت زیر ظاهر شدند تا پس از اینکه بیت کوین در 14 مارس رکورد جدیدی را ثبت کرد، به ازای هر CoinGecko شکسته شد. این ارز دیجیتال پس از چندین هفته ورود گسترده به محصولات بیت کوین ETF آمریکا به اوج خود به 73737 دلار رسید.

تحلیلگر: مقاومت بیت کوین در حدود 66.9 هزار دلار قبل از هاوینگ - 1
نمودار روزانه بیت کوین | منبع: CoinGecko

بیت کوین 6 درصد کاهش یافت، ETF های بیت کوین جریان های روزانه منفی را ثبت کردند

رکود 6 درصدی بیت کوین در 19 مارس به دنبال اولین خروجی خالص یک روزه از اواخر ماه گذشته بود. اگرچه ETF BTC BlackRock 451 میلیون دلار جذب کرد، اما سرمایه گذاران به ازای Soso Value، 642 میلیون دلار از GBTC Grayscale را کنار گذاشتند. اریک بالچوناس، کارشناس ETF تایید کرد که 18 مارس بزرگترین خروج از GBTC تاکنون بوده است.

حرکت قیمت منجر به خروج خالص 154 میلیون دلار شد زیرا هشت ناشر دیگر هر کدام کمتر از 20 میلیون دلار در روز جذب کردند. صندوق‌های فرانکلین تمپلتون، Invesco Galaxy و WisdomTree شاهد ورود خالص یک روزه 0 دلاری بودند.

تحلیلگر: مقاومت بیت کوین در حدود 66.9 هزار دلار قبل از هاوینگ - 2
جریان ETF BTC را مشخص کنید | منبع: SoSo Value

در حالی که اعداد و ارقام از ورودی های متوالی ثبت شده قبلی منحرف شده اند، ETF های بیت کوین نقطه ای هنوز 4.2 درصد از عرضه موجود بیت کوین را در سه ماه معاملات انباشته کرده اند. نه صندوق دارای بیش از 20 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت هستند که توسط بیش از 203000 بیت کوین بلک راک به ارزش نزدیک به 16 میلیارد دلار رهبری می شود.

کهنه‌کارهایی مانند بالچوناس همچنین افزایش تقاضای نقدی ETF BTC را پیش‌بینی می‌کنند زیرا بازیگران نهادی بیشتری سرمایه را تخصیص می‌دهند و از قرار گرفتن در معرض طبقه دارایی حمایت می‌کنند. مدیران دارایی وال استریت مانند مریل لینچ بانک آمریکا و ولز فارگو، ETF بیت کوین را به پیشنهادات خود اضافه کرده اند و تصمیم قبلی مبنی بر عدم اجازه چنین وجوهی به مشتریان را پس می گیرند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا