اخبار رمز ارز

مقامات ویرجینیا لایحه ای را برای تقویت نوآوری بلاک چین تصویب کردند

ایالت ویرجینیا ایالات متحده گام مهمی در جهت تقویت نوآوری و گسترش بلاک چین برداشته است، زیرا لایحه شماره 339 سنای این ایالت از حمایت گسترده مجلس نمایندگان برخوردار شده است که نشان دهنده تعهد به مطالعه و حمایت از اکوسیستم رمزنگاری است.

در تلاش برای پیشبرد فناوری بلاک چین و پذیرش ارزهای دیجیتال، لایحه شماره 339 سنای ویرجینیا که در 5 فوریه ارائه شد، با موفقیت در مجلس نمایندگان در 4 مارس با اکثریت قاطع 97 بله، یک مخالف و دو ممتنع تصویب شد. .

این لایحه یک کارگروه اختصاصی متشکل از نمایندگان مجلس سنا، مجلس نمایندگان، صنعت بلاک چین و دولت محلی ایجاد می کند.

این لایحه که توسط سناتور صدام ازلان سلیم در 9 ژانویه تصویب شد، با هدف تسهیل گسترش فناوری بلاک چین، استخراج دارایی های دیجیتال و فعالیت های رمزنگاری در ویرجینیا است. یک ماده قابل توجه، استخراج‌کنندگان را از دریافت مجوزهای انتقال پول معاف می‌کند و با ممنوع کردن احکام هدفمند، محیطی مساعد را برای مشاغل مرتبط با رمزنگاری ایجاد می‌کند.

کارگروه پیشنهادی که موظف است مطالعات خود را تا 1 نوامبر 2024 به پایان برساند، قرار است توصیه های جامعی را در طول نشست منظم مجمع عمومی 2025 ارائه کند. این ابتکار بر تعهد ویرجینیا به درک و ادغام فناوری بلاک چین در داخل ایالت تاکید می کند.

در حالی که ویرجینیا برای اکتشاف کریپتو فشار می آورد، یک مطالعه نشان داده است که فلوریدا بالاترین ایالت ایالات متحده برای مزایای مالیاتی ارزهای دیجیتال است و رویکردهای نظارتی متنوع در ایالات متحده را برجسته می کند.

نکته قابل توجه، ویرجینیا، علیرغم اینکه طبق گزارش تحقیقاتی از نظر مزایای مالیاتی کریپتو در پنج حوزه قضایی برتر قرار نگرفته است، اکنون با یک حرکت قانونی پیشگیرانه برای تقویت رشد بلاک چین متمایز شده است.

کمیته فرعی دولت عمومی کمیته مالی و تخصیص سنای ویرجینیا بیش از 23.6 میلیون دلار شامل 17192 دلار برای سال های 2025 و 2026 به کمیسیون بلاک چین و ارزهای دیجیتال که در ژانویه 2024 توسط ایالت تأسیس شد، اختصاص داده است. تعهد مالی بر عزم دولت برای وضع قوانین و پذیرش فناوری‌های جدید تأکید دارد.

در همین حال، انجمن بلاک چین، یک نهاد غیردولتی که نماینده صنعت کریپتو در ایالات متحده است، نسبت به لایحه لایحه ضد پولشویی سناتور الیزابت وارن (AML) ابراز نگرانی کرده است.

در نامه ای در 13 فوریه، انجمن صنعت به همراه 80 امضاکننده لایحه AML سناتور الیزابت وارن را زیر سوال بردند، با این استدلال که این لایحه به طور بالقوه می تواند منجر به از دست دادن شغل و مانع از پیشرفت فناوری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا