اخبار رمز ارز

سولانا پس از عبور از 140 دلار، چهارمین ارز دیجیتال بزرگ شد

سولانا صعود بیت کوین در 4 مارس را دنبال کرد و در 24 ساعت 7 درصد افزایش یافت و سکه BNB بایننس را برای رتبه بالاتر در بین پنج ارز دیجیتال برتر غصب کرد.

سولانا (SOL) پس از صعود به بالای 140 دلار، پس از صعود به بالای 140 دلار، به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ جهان پس از BNB تبدیل شده است، زیرا توکن‌ها در سراسر بازار شاهد افزایش دو رقمی بودند. رشد SOL دارایی دیجیتال را به بالاترین سطح دو ساله رساند و آخرین بار در آوریل 2022، سه ماه پس از اوج چرخه صعودی 2021 مشاهده شد.

نقطه عطف سولانا در آستانه بالاترین رکورد جدید بیت کوین (ATH) قرار گرفت، زیرا توکن رمزنگاری پیشرو از 69000 دلار گذشت و در زمان انتشار تا حدود 65000 دلار عقب نشینی کرد، به ازای هر CoinGecko.

بازگشت بیت کوین احتمالاً به دلیل فروش در بازار بود، زیرا معامله گران سود خود را رزرو کردند و ارز دیجیتال با یک دیوار مقاومت فنی در ATH خود مواجه شد.

سولانا
نمودار روزانه SOL | منبع: TradingView

سولانا، بیت کوین بالا می رود، اما این سکه ها نیز همینطور هستند

داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که با افزایش قیمت بیت‌کوین و سولانا، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت نزدیک به 3 درصد افزایش یافت. این افزایش ارزش کل بازار کریپتو را به بیش از 2.54 تریلیون دلار رساند که منجر به سود 35 درصدی یا بیشتر برای دو سکه خاص شد.

حجم معاملات بیش از 1.5 میلیارد دلار به eCash (XEC) اجازه داد تا بیش از 53 درصد در یک روز افزایش یابد، اگرچه این ارز دیجیتال هنوز 88 درصد با ATH قبلی خود که در نوامبر 2021 ثبت شده بود فاصله دارد. فورک، بیت کوین کش ABC، و تنها به عنوان یک روش پرداخت دیجیتال برای کالاها و خدمات وجود دارد.

Terra Classic (LUNC)، رمزارز اصلی Luna نیز با جهش ۳۸ درصدی با حجم معاملات روزانه ۵۹۶ میلیون دلاری مواجه شد. افزایش سکه همزمان با پیروزی دو کوون، بنیانگذار آزمایشگاه های Terraform در مونته نگرو بود، زیرا سرمایه دار سابق ارزهای دیجیتال استرداد خود را برای پیگرد کیفری به ایالات متحده به چالش کشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا